اجتماعی استان تصاویر دین و اندیشه فارس فرهنگ و هنر

متن کامل پیام خداحافظی حجت‌الاسلام حاج آقا مصطفی خاوری اصطهباناتی امام جمعه خطاب به مردم شریف شهرستان استهبان

متن کامل پیام خداحافظی حجت‌الاسلام حاج آقا مصطفی خاوری اصطهباناتی امام جمعه خطاب به مردم شریف شهرستان استهبان

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

بسم الله الرحمن الرحیم
الحمدلله رب العالمین والصلاه و السلام علی سیدنا محمد و آله الطاهرین و صحبه المنتجبین ومن تبعهم با حسان الی یوم الدین
محضر مبارک مردم شریف و نجیب شهرستان قرآنی استهبان و مناطق تابعه باسلام و عرض ادب و احترام
اکنون که با حول و قوه الهی و مشیت ذات مبارک حضرتش از میان شما مردم خوب و عزیز می روم وظیفه خود دانستم مطالبی را به سمع و نظر مبارکتان برسانم. خطاب من به شما عبارت است از یک دنیا تجلیل و تعظیم و تشکر اینجانب با خشوع و تواضع در برابر الطاف و عنایات خداوند حکیم و علیم جبهه شکر و سپاس را بر سجده می سایم و خدای متعال را شاکرم که توفیق قریب بیست سال خدمت به شما مردم را به بنده کمترین عنایت فرمود. طی یک سال گذشته که شما بزرگواران از استعفای اینجانب مطلع شدید به عناوین مختلف اصرار بر ابقای دوران امامت جمعه را خواستار شدید ؛همان موقع الطاف و عنایات شما را به خوبی لمس کردم. وقتی چهره پر نشاط و مصمم و دل سرشار از ایمان و امیدتان را می دیدم تاسف می‌خوردم که ای کاش توان آن را داشتم که باز هم در میان شما باشم، اینک باور دارم که یاد شما برای همیشه در قلب و روح من ماندگار است. تداعی این یاد و خاطرات جزء ارزشمندترین سرمایه‌ها و دارایی اینجانب و روشنایی بخش ایام جدایی من از شماست. چگونه میتوانم شادی قلبی و درونی خود را از شما به فراموشی بسپارم .طی دو دهه که با شما بودم درس های زیادی را آموختم و از اعمال و رفتار تان به رشد و تعالی رسیدم .
تاریخ درخشان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مشحون از خدمات و مجاهدات بزرگ مردانی است که خالصانه ترین تلاش های خود را به منصه ظهور رسانیده‌اند و شهرستان قرآنی استهبان از این قاعده مستثنی نبوده است ؛ پیش از من هم امامان جمعه معزز منشا خدمات و تلاش های بی شماری برای جامعه ایمانی و مردم بزرگوار خود در این شهرستان بوده‌اند. البته برای همه خادمان ملت در منصب امامت جمعه توفیق خدمت به طور علی الدوام میسر نبوده است. چنانچه در هر برهه ای از زمان مسئولی جایگاه خود را به دیگری داده است مطمئناً خادمانی شایسته تر جوان تر و فعال تر جایگزین مدیران قبلی گردیده اند. در همین جا اینجانب برای امام جمعه جدید دانشمند معظم ، فاضل اندیشمند ، مردمی ، متخلق به اخلاق اسلامی ، روحانی بزرگواری از همین آب و خاک سلاله السادات حضرت حجه الاسلام و المسلمین سید جعفر ساجدی دامت توفیقاته که در این منصب قرار گرفتند دعای خالصانه و آرزوی توفیقات بیشتر از خدای متعال مسئلت نموده و همگان را به همکاری و همراهی تمام و کمال با معظم له دعوت می نمایم . اکنون خدای بزرگ را شاکرم که طی مدت قریب بیست سال در جهت دفاع از حقوق شما مردم هرگز با جریانات ناصواب همراهی نداشته ام و همیشه در کنار شما بودم و از هر فرصتی برای دفاع از حقوق حقه شما تلاش کردم و همواره سعی و تلاش داشتم تا عامل وحدت و انسجام باشم و خدمت گزاری به شما مردم نجیب و ولایتمدار و وفادار را افتخار خود بدانم از این رهگذر ضمن حلیت طلبی و عذرخواهی از بابت قصورات احتمالی خودم ، امید عفو و گذشت را دارم .
در پایان از تمامی شما خواهران و برادران و جامعه بزرگ ایمانی و انقلابی استهبان ، اعم از شهرها و روستاها و بخش های تابعه ، کلیه ادارات و نهادها ،سپاه پاسداران و بسیجیان ، نیروهای انتظامی و امنیتی ، راهنمایی و رانندگی ، شورای تامین ، روسای دادگستری و دادستانی ، سربازان گمنام امام زمان ، تمامی فرمانداران و شهرداران سابق و لاحق ، شوراهای اسلامی شهر و روستا ، شوراهای حل اختلاف شهر و روستا ، نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی ، کلیه استانداران و مدیران کل ، شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور و دفتر نمایندگی شورا در استان فارس، روحانیت معظم ، حوزویان اندیشمند، ائمه جماعات شهر و روستا ، ستاد دعای ندبه، ستاد نماز جمعه ، همکاران بزرگوار دفتر اینجانب ، اصحاب رسانه ، انجمن ادبی شعر شهید رابع، جامعه هنرمندان و ورزشکاران، دانشگاهیان ، پزشکان و کادر بیمارستان و بهداشت و درمان ، اساتید دانشگاه ، کلیه کارمندان ادارات و نهادها و دانشگاه های آزاد اسلامی ، دولتی ، پیام نور و پیراپزشکی ، کلیه فرهنگیان اعم از شاغلان و بازنشستگان ، دانش آموزان ، دانشجویان ، بازاریان و اصناف ، هیئت امنای مساجد و حسینیه ها و امامزادگان ، کانون های فرهنگی ، هنری و قرآنی ، شورای عالی شهرستان قرآنی ، دبیرخانه شورای عالی ، کمیته برنامه ریزی شهرستان قرآنی ، شورای فرهنگ عمومی ، خانواده معظم شهدا جانبازان و ایثارگران و کارکنان بنیاد شهید و در یک کلمه همه اقشار و همشهریان عزیز و بزرگوار مراتب تشکر و سپاسگزاری خود را اعلام نموده و از تمامی شما عزیزان و بزرگواران خداحافظی نموده و همه شما را به خدا می سپارم.خدا یار و نگهدارتان.
لازم به ذکر است چنانچه حقی از اینجانب بر گردن کسی باشد گذشته را بخشیدم و آرزوی عفو و بخشش متقابل را دارم ‌.جمعه بیست و دوم اردیبهشت ماه یک هزار و چهارصد و دو هجری شمسیمصادف با بیست و یکم شوال المکرم یکهزار و چهار صد و چهل و چهار هجری قمری
با احترام مجدد
مصطفی خاوری اصطهباناتی

روح الله سعادتمند

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x