اجتماعی استان تصاویر فرهنگ و هنر

انتشار برای نخستین بار / گفت‌وگو با خانواده شهید عجمیان درباره وساطت سلبریتی‌ها برای قاتلین شهید عجمیان / آقای اژه‌ای از حق شهید؛ برای یک پزشک وحشی و قاتل گذشتید؟

انتشار برای نخستین بار / گفت‌وگو با خانواده شهید عجمیان درباره وساطت سلبریتی‌ها برای قاتلین شهید عجمیان / آقای اژه‌ای از حق شهید؛ برای یک پزشک وحشی و قاتل گذشتید؟

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

در این مدت از آن‌‌طرفی‌ها چه کسانی آمده‌بودند سراغشان؟
گزارش‌گر این گفت‌وگو اینطور نقل می‌کند:[خانواده شهید عجمیان] می‌گفتند یک عده از دراویش قبل از رسیدن چهلم!!! شهید آمده بودند. که ما گفتیم حرمت مهمان برقرار و چاییتان را بخورید و بروید. که صوت آن جلسه هم گویا موجود است. دومین کار حضور بی‌حیائانه‌ی «رامبد جوان» و «شهاب حسینی» بود. برادر شهید می‌گفت تا آمدند اول عکس گرفتند و بعد سر بحث وساطت را باز کردند.
واقعا این ها رسانه‌ای هستند و شگردها را خوب بلدند. من [گزارش‌گر] به خانواده شهید گفتم که طبق آیه ۹۳ سوره نسا، هرکس مومنی را بخاطر ایمانش (دقیقا وضعیت شهید شما) بکشد خدای متعال وعده چهار چیز داده که اولین آن تا ابد در جهنم بودن است و این سلبریتی‌ها برای یک جهنمی قطعی آمده‌اند وساطت که خدا این دونفر را با آنی که وساطتش کردند محشور کند و ما را با شهید. افسران
مادر شهید عجمیان گفته در دادگاه بدوی حکم اعدام پزشک قاتل پسرم رو اعلام کردن ولی آقای ولایتی و پزشکیان جلوی حکم اعدام رو گرفتن
به سرداران و مسئولین گفتیم فقط حکم اعدام دکتر رو بگیرین ولی می‌رفتن و پشت‌سرشون رو نگاه نکردن
آن دکتر قاتل از دراویش است و پشتوانه دارد، لذا توانسته‌اند به شیوه‌های مختلف از اعدام نجاتش بدهند.آقای قوه قضاییه جناب آقای اژه‌ای از حق چه کسی کذشتید؟ کسی که مدرک دکتری پزشکی دارد و قسم خورده است با چنین جنایتی وحشتناک او را در جامعه رها کرده اید.از قوه قضاییه چنین انتظاری نداشتیم که از حق مردم و کشور نسبت به این جنایتکار وحشی بگذرد.
مادر شهید از ضعف قوه قضائیه شاکی بودپایمال کردن خون شهید.

سمیه جوان
#شهید_عجمیان

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x