حسن فیروزی در حال فرار از مرزهای آبی کشور بازداشت شد/ به دلیل بدهی فرار کردم

حسن فیروزی در حال فرار از مرزهای آبی کشور بازداشت شد/ به دلیل بدهی فرار کردم

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

حسن فیروزی: به دلیل بدهی فرار کردم/ به درخواست رسانه‌های خارج از کشور برایشان فایل صوتی می‌فرستادم
فردی که رسانه‌های ضد انقلاب در هفته‌های گذشته با انتشار تصاویر و فایل‌ صوتی منتسب به او مدعی شده بودند در آستانه اعدام قرار دارد و براثر شکنجه به کما رفته است، در جنوب کشور و حین فرار از مرزهای آبی دستگیر شد.
در خصوص نامبرده ادعاها و داستان‌های عجیب و مختلفی مطرح شده بود؛ از اینکه وی در زندان اوین در آستانه اعدام قرار دارد تا انتشار یک فایل صوتی؛ همچنین این دروغ مطرح گردید که حسن فیروزی به دلیل شکنجه، به کما رفته است و خانواده‌اش او را در یک بیمارستان که محل و اسم آن را نمی‌دانسته‌اند ملاقات کرده‌اند.«حسن فیروزی» در حال فرار از کشور بازداشت شد
فردی که رسانه‌های ضد ایرانی در هفته‌های گذشته با انتشار تصاویر و فایل‌ صوتی منتسب به او مدعی شده بودند می‌خواهد اعدام شود و براثر شکنجه به کما رفته، حین فرار از مرزهای آبی دستگیر شد.
حسن فیروزی: «چون به طلبکاران خود بدهی داشتم تصمیم گرفتم از خانه فرار کنم و ۲۹ آبان‌ از خانه فرار کردم و سناریوی بازداشت و شکنجه خود را طراحی و آن را با اعضای رسانه‌های خارج از کشور مطرح کردم.
قصدم این بود تا بتوانم از این داستان به نفع خودم استفاده کنم و با ربط دادن موضوع دستگیری‌ام به اتفاقات اخیر در کشور گفتم که توسط ماموران امنیتی بازداشت و روانه زندان شده‌ام تا از دست طلبکاران نجات پیدا کنم.
در مدت زمان مفقودی به جنوب کشور رفته بودم. تصاویر و فایل‌‌های صوتی را خودم تهیه می‌کردم و به درخواست مدیران کانال و یک شبکه رسانه‌ای معاند تهیه و برایشان ارسال می‌کردم.
از آن جایی که عکس‌‎های من در شبکه‎های مجازی به صورت گسترده منتشر شده بود، مدیران رسانه‌ای که با آن‌ها در ارتباط بودم از من خواستند تا دستورات و خواسته‎هایشان را اجرا کنم.
من حتی یک روز هم در پی حوادث اخیر کشور دستگیر نشده و در بازداشت نبوده‌ام. هیچ جای بدنم کبود نیست و هیچ‌وقت شکنجه نشده‌ام».

مهدی جمشیدی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x