اجتماعی استان تصاویر دین و اندیشه فرهنگ و هنر مرکزی

برگزاری یادواره ملی شهید شاخص بسیج رسانه کشور در دانشگاه اصفهان+فیلم

برگزاری یادواره ملی شهید شاخص بسیج رسانه کشور در دانشگاه اصفهان+فیلم

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

یه گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز؛به مناسبت هفته بسیج اولین یادواره ملی شهید شاخص بسیج رسانه کشور و گرامیداشت ۲۱ شهید رسانه استان اصفهان به همت سپاه صاحب‌الزمان (عج) در محل تالار شریعتی دانشگاه اصفهان برگزار گردید.
در این مراسم برادر شهید سید محمد نواب از نحوه شهادت این عزیز در بوسنی گفت: وقتی خبر شهادت برادرم را به من اعلام کردند قرار شد که بنده خبر شهادت برادرم را به مادرم بدهم. وقتی نزد مادرم رفتم؛ مادرم گفت در دلم چیزی هست که خبر شهادت محمد حسین را می دهد وقتی به او گفتم بله او به شهادت رسیده است؛ مادرم گفت: راضی هستم به رضای خداوند و آن گاه روضه شهادت حضرت علی اکبر علیه السلام سر داده شد.

در این جلسه سپس سردار یدالله جوانی معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مورد جریانات اخیر گفت: آمریکا فهمید که با همه ی مشکلات این دولت انقلابی در رفع آن اقدام خوبی را انجام داده است.
و به قول مقام معظم رهبری اگر بحث این خانم هم پیش نمی آمد دشمنان نظام و کشور دنبال بهانه های دیگری بودند که این ناامنی و تحریک جوانان را ازطریق شبکه های اجتماعی با برنامه ریزی های مختلف و جلسات زیاد در کشورهای مختلف برنامه ریزی کنند.
معرفی شهید شاخص بسیج رسانه استان اصفهان
شهید سید محمد حسین نواب خبرنگار روزنامه کیهان درسال۱۳۴۵ در شهرضا متولد شد. وی پس از اخذ دیپلم متوسطه برای تحصیل علوم حوزوی به شهر مقدس قم رفت. او از نوجوانی به جبهه‌های نبرد شتافت و تاپایان جنگ در جبهه‌های نبرد مقدس به عنوان یک بسیجی رزمنده حصور فعال داشت. شهید نواب از آغاز درگیری‌های بوسنی و هرزگوین برای انجام خدمات فرهنگی و امدادرسانی به یاری مسلمانان مظلوم بوسنیایی شتافت و به درجه شهادت نایل آمد.

مهدی جمشیدی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x