اجتماعی استان اصفهان اقتصادی تصاویر مرکزی

مدیر جهاد کشاورزی اردستان از تشدید برخورد با عاملان گرانفروشی مرغ در اردستان خبر داد./ملاک معیار قیمت فروش مرغ قیمت مصوب تنظیم بازار،

اردستان __ در جلسه کارگروه فرعی تنظیم بازار مدیر جهاد کشاورزی در جلسه مباشران بر تشدید برخوردهای قانونی و قضایی با تخلفات عرضه گوشت مرغ بویژه عدم رعایت قیمت مصوب آن تاکید کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوزشفیعی سرپرست جهاد کشاورزی در جمع مباشران و رئیس اتحادیه کوشت و بازرسان #جهاد کشاورزی #بسیج اصناف اظهار داشت:گوشت مرغ باید به قیمت مصوب به دست مصرف کننده برسد و چنانچه مرغ فروشان اردستانی نسبت به فروش مرغ با قیمت بالاتر از قیمت مصوب تنظیم بازار ۵۹۸۰۰اقدام به فروش نمایند این نهاد از ابزار نظارتی خود استفاده کرده و پرونده تخلف تنظیم و به تعزیرات حکومتی ارسال می‌ شود.

وی ضمن تاکید به اینکه جهاد کشاورزی در رابطه با عرضه مرغ هیچ مشکلی ندارد افزود::چنانچه هر کدام از مباشران و عاملان فروش مرغ در اردستان با قیمت مصوبه تنظیم بازار مشکل دارند انصراف خود را در این خصوص ارائه داده تا خود جهاد کشاورزی نسبت به عرضه گوشت در سطح شهرستان اردستان اقدام نماید.

ضمنا در این جلسه مقرر و مصوب گردید: قیمت مرغ به قیمت مصوبه بازار ۵۹۸۰۰ می‌بایست عرضه گرددتوزیع مرغ بیش از قیمت مصوبه تخلف محسوب می‌شود .
ارائه فاکتور بیش از قیمت مصوبه تخلف و با متخلفان برابر قانون برخورد شده و به تعزیرات حکومتی معرفی میشوند

.
در خاتمه شفیعی سرپرست جهاد کشاورزی اردستان اعلام نمود همشهریان شریف چنانچه مشاهده نمودند هر کدام از عاملان فروش مرغ در اردستان در عرضه فروش مرغ بالاتر از قیمت مصوب تنظیم بازار اقدام کردند با #جهاد #کشاورزی و #بسیج اصناف تماس گرفته تا در اسرع وقت با فرد متخلف برخورد قانونی صورت گیرد.

جعفر فدائی اردستانی

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x