«عشق شورانگیزما» برنامه ای در راستای تحکیم بنیان خانواده‌

«عشق شورانگیزما» برنامه ای در راستای تحکیم بنیان خانواده‌

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

معاون اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان گفت: برنامه تلویزیونی «عشق شورانگیزما» بر مبنای کتابی تهیه شده که به قلم دکتر عابدی و دکتر ایزدی روانشناسان مطرح اصفهان، تدوین شده و به ۵۲ آئین باهم بودن می‌پردازد.

به گزارش اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، سعید امامی اظهار کرد: موضوع خانواده یکی از مباحث مهمی است که مورد تأکید شورای ششم و مدیریت جدید شهری قرار گرفته و بر این اساس یکی از مسائلی که در معاونت اجتماعی به آن می‌پردازیم تحکیم بنیان خانواده است.

وی با اشاره به برنامه عشق شورانگیز ما که در ساختاری خانوادگی طراحی شده است، گفت: این برنامه تلویزیونی شنبه ها و دوشنبه ها ساعت ۱۸ از شبکه اصفهان پخش می‌شود و در دو روز نیز بازپخش دارد که پیوست‌های رسانه‌ای آن در فضای مجازی و به صورت مجزا پخش خواهد شد.

به گفته امامی، این برنامه بر مبنای کتابی است که به قلم دکتر عابدی و دکتر ایزدی روانشناسان مطرح اصفهان تدوین شده و به ۵۲ رسم باهم بودن می‌پردازد و به همسران کمک می‌کند تا بنیان خانواده را مستحکم کنند.

معاون اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان از طراحی متفاوت دکور و آیتم‌های این برنامه خبر داد و اضافه کرد: علیرضا خمسه به عنوان یک چهره ملی و جذاب برای مخاطب که در زمینه روانشناسی نیز تحصیل کرده است، اجرای این برنامه را برعهده دارد.

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x