اولین جشنواره ملی فیلم کوتاه «اصفهان شهر خلاق صنایع دستی» برگزار می‌شود

اولین جشنواره ملی فیلم کوتاه «اصفهان شهر خلاق صنایع دستی» برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

اولین جشنواره ملی فیلم کوتاه «اصفهان؛ شهر خلاق صنایع دستی» و پنجمین جشنواره ملی عکاسی با محوریت صنایع دستی از سوی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان و با مشارکت معاونت فرهنگی شهرداری اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، دبیر کمیسیون گردشگری، صنایع دستی و فرش اتاق بازرگانی اصفهان دراین باره گفت: این جشنواره به مناسبت آئین پاسداشت روز جهانی صنایع دستی در خردادماه ۱۴۰۱ در دو حوزه فیلم و عکس و در دو قالب حرفه ای و غیرحرفه ای برگزار می‌شود.

سحر امینی افزود: علاقمندان به شرکت در این جشنواره آثارشان را در محورهای پیشنهادی جشنواره اعم از صنایع دستی کاربردی، آثار فاخر صنایع دستی، اساتید قدیمی، هنرهای تک استاد، هنرهای در حال منسوخ شدن، ارتباط بین صنایع دستی و گردشگری و کاربرد صنایع دستی در معماری ایرانی تهیه کرده و به دبیرخانه جشنواره ارسال می‌کنند.

امینی با بیان اینکه تاکنون استقبال قابل توجهی از جشنواره صورت گرفته است، خبر داد: مهلت ارسال آثار در پوستر جشنواره تا ۲۷ خرداد اعلام شده بود که تا ۲۰ تیرماه تمدید شد.

وی افزود:‌ همچنین زمان اختتامیه این جشنواره از ۹ به ۳۰ تیرماه موکول شد.

امینی خاطرنشان کرد: این جشنواره با مشارکت معاونت فرهنگی شهرداری اصفهان و سایر نهادها همچون کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان و حوزه هنری ویژه تمامی رده‌های سنی برگزار می‌شود.

دبیر کمیسیون گردشگری، صنایع دستی و فرش اتاق بازرگانی اصفهان از حضور چهره‌های سرشناس حوزه فیلم و عکس در میان اعضای هیأت داوران این جشنواره خبر داد و افزود: عباس شیردل رئیس اتحادیه صنایع دستی اصفهان نیز جهت تشخیص اهلیت آثار دریافتی در حوزه صنایع دستی با این جشنواره مشارکت دارد.

مهدی جمشیدی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x