حوادث رانندگی ۴۸ ساعت گذشته در جاده های اصفهان

حوادث رانندگی ۴۸ ساعت گذشته در جاده های اصفهان

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

سرهنگ” اصغر زارع” در گفت و گو باخبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان اشت: روز پنجشنبه ۱۹ خرداد ماه براثر برخورد یک دستگاه کشنده با یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ که در محور “آزادگان” رخ داد متاسفانه ۲ نفر از سرنشینان خودروی سواری پژو ۴۰۵ در دم جان باخته و یک نفر نیز مجروح شد که کارشناسان پلیس راه در بررسی های دقیق خود علت این حادثه را عدم رعایت حق تقدم از سوی راننده کشنده اعلام کردند.

وی افزود: همچنین در محور “نائین _ یزد” یک دستگاه خودروی سواری ال ۹۰ با یک دستگاه کشنده برخورد کرد که این حادثه منجر به آتش سوزی هر دو خودرو شد و بر اثر شدت سوختگی راننده خودروی ال۹۰ در دم جان باخت. در این سانحه نیز خودروی ال۹۰ به دلیل عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه مقصر شناخته شد.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی از واژگونی یک دستگاه موتورسیکلت در محور اصفهان _ شهرکرد و واژگونی یک دستگاه خودروی سواری سمند در محور کمربندی شهرضا خبر داد و گفت: راکب موتورسیکلت و راننده خودروی سمند هر دو براثر شدت جراحات وارده جان باختند که در حادثه اول علت عدم توجه به جلو راکب موتورسیکلت تشخیص داده شده اما در حادثه دوم علت در دست بررسی است.

سرهنگ زارع با بیان اینکه در مجموع حوادث رانندگی ۴۸ ساعت گذشته در جاده های استان ۵ نفر جان خود را از دست دادند گفت: در همین مدت ۲۳ فقره تصادف جرحی رخ داد که در این تصادفات نیز ۳۲ نفر مجروح شدند.

مقام انتظامی با بیان اینکه بیشترین علت تصادفات ۴۸ ساعت گذشته عدم توجه به جلو از سوی رانندگان تشخیص داده شده است گفت: به رانندگان توصیه می کنیم تمام حواس خود را در زمان رانندگی به جلو معطوف کرده و از هرگونه عجله و شتاب در رانندگی پرهیز کنند و در تمام حالات رعایت قوانین و مقررات را مد نظر خود قرا دهند تا انشاء الله سفری ایمن و بدون حادثه ای داشته باشند و به سلامت به مقاصد خود برسند.

محمد امین اقتصاد

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x