تمهیدات ویژه پلیس راه استان اصفهان برای شب های قدر

تمهیدات ویژه پلیس راه استان اصفهان برای شب های قدر

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان تمهیدات ویژه این پلیس در شب های قدر به منظور افزایش ایمنی، ایجاد کشش وتسهیل در امر عبور و مرور در مسیرهای منتهی به اماکن متبرکه برون شهری و پیشگیری از تصادفات و حوادث ناگوار در این مسیرها را اعلام کرد.
سرهنگ “اصغر زارع” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات مردم مومن و خداجو در ایام پر فضیلت ماه مبارک رمضان بیان داشت: طبق برنامه همه ساله  در شب های قدر و به ویژه شب شهادت امیرالمومنین علی(ع)، تعداد زیادی از هم استانی های عزیز برای شرکت در مراسم مخصوص این شب ها به اماکن متبرکه برونشهری مراجعه می کنند.
وی افزود: پلیس راه استان اصفهان هم به منظور افزایش ایمنی، ایجاد کشش وتسهیل در امر عبور و مرور اماکن متبرکه برون شهری و پیشگیری از تصادفات و حوادث ناگوار، در این مسیرها تمهیدات ترافیکی ویژه ای را در دستور کار خود قرار داده  است.
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه کارکنان پلیس راه استان در کنار روزه داران حضور دارند از برخورد با خودروهای حادثه ساز خبر داد و گفت:  در این شب ها از خودروهای کاملا نامحسوس که در سطح راه های استان در حال گشت زنی هستند استفاده خواهد شدکه رانندگان متخلف را شناسایی و برخورد های لازم با این رانندگان صورت خواهد گرفت.
سرهنگ زارع در خاتمه خاطر نشان کرد: به رانندگان توصیه می کنیم از پارک کردن خودروها در حاشیه راه ها به دلیل خطرات ناشی از آن جدداً خودداری کرده و ضمن پارک خودروی خود  در پارکینگ های تعیین شده  با عوامل پلیس راه همکاری لازم را داشته باشند.

محمد امین اقتصاد

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x