اجتماعی استان اصفهان بین الملل تصاویر چندر رسانه فرهنگ و هنر مرکزی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

«پیشگیری از مباحث انحرافی دشمنان نیاز امروز جوامع اسلامی است»

«پیشگیری از مباحث انحرافی دشمنان نیاز امروز جوامع اسلامی است»

رییس کل دادگستری استان: «پیشگیری از مباحث انحرافی دشمنان نیاز امروز جوامع اسلامی است»

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

آیین تکریم و معارفه رییس دادگستری شهرستان آران و بیدگل برگزار شد.

در این آیین که با حضور مسؤولان اداری و قضایی شهرستان آران و بیدگل برگزار شد، محمدرضا حبیبی رییس کل دادگستری استان از مردم این شهرستان به عنوان مردمانی سخت کوش و شجاع در عرصه‌های مختلف یاد کرد و گفت: تولید محصولات استراتژیک کشاورزی و دامپروری نسبتاً مطلوب و تدبیر و خلاقیت در مقابل کم آبی و خشکسالی، پیشرو در صنعت و ولایتمداری و ایثارگری از جمله خصوصیات والای مردم این خطه است که پس از انقلاب پیشرفت های چشمگیری را از آن شاهد بوده ایم.

وی افزود: تقدیم بیش از ۱۰۰ شهید دانش آموز از یک دبیرستان در این شهرستان در دوران دفاع مقدس بیانگر عملکرد ارزشمند متولیان امر آموزش و فرهنگ آن است و از این رو وظیفه هر مسؤولی را در حفظ این ارزش ها دوچندان می‌نماید.

ایشان در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن، مقابله صرف با سرچشمه‌های اصلی را کافی ندانست و خاطرنشان ساخت: تهدیدات و مخاطرات فرهنگی دشمنان و بدخواهان در شرایط کنونی نسل جوان ما را نشانه رفته است و برای مقابله لازم است با پر کردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان و تقویت هرچه بیشتر پیشگیری های اولیه مانع از تحقق اهداف دشمن به خصوص در مباحث انحرافی و ایجاد اختلاف و تفرقه شد و در این زمینه نقش کارشناسان حوزه های علمیه و ائمه جمعه و جماعات بسیار راهگشا و مؤثر خواهد بود.

رییس دستگاه قضایی استان شاخصه نظام اسلامی و ولایی را دارا بودن مسؤولانی خادم مردم دانست و تصریح کرد: در چنین نظامی فرمانروایی و فرمانبری بی‌معنا و تنها خدمتگذاری به مردم اصل و هدف است و با همگرایی، همدلی و وفاق ملی تحت تبعیت ولی فقیه، اهداف عالی آن محقق می شود.

ایشان در پایان از همه مسؤولان خواست با تلاش مجاهدانه و به دور از هرگونه اختلاف در حل مشکلات کشور و مردم با برنامه های دولت جدید که افقی روشن در گشایش ها و باز شدن گره های اقتصاد و دیگر مشکلات را در پیش روی قرارداد است، همراهی نمایند.

شایان ذکر است در این مراسم از خدمات محسن تاج افروز با اهدای لوح، تقدیر و با اعطای حکمی از سوی رییس قوه قضاییه امیرحسین رزاقی به عنوان رییس جدید دادگستری آران و بیدگل معرفی گردید.

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x