اجتماعی استان اقتصادی بین الملل تصاویر جنوب چندر رسانه حقوق بشر دسته‌بندی نشده دین و اندیشه شرق شمال غرب فارس فرهنگ و هنر مرکزی

امید کیامرث: روستای محمد آباد نگین درخشان فارس که جلوه ی یقین و باورمندی است

امید کیامرث: روستای محمد آباد نگین درخشان فارس که جلوه ی یقین و باورمندی است

مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی استهبان: روستای محمد آباد نگین درخشان فارس که جلوه ی یقین و باورمندی است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز ، امید کیامرث ضمن تبریک به مناسبت انتخاب روستای محمد آباد استهبان به عنوان یکی از قطب های برتر قرآنی کشور در سال ۱۴۰۰ گفت: مایه مباهات ماست که در شهرستانی به سر می بریم که با عنوان قرآنی بودن شناخته میشود و گزافه نیست که روستای محمد آباد را نگین درخشان استان فارس تلقی نماییم، امری که بی تردید در سایه یقین و باورمندی مردمانش محقق گشته است و باید به آن بالید.

وی افزود: کتاب آسمانی قرآن منشأ پیدایش دانش‌های فراوانی میان مسلمانان و حتی بشریت گشته است و خرسندیم و مفتخر که در منطقه ما نشر و ترویج آموزه های کلام اله به شکلی شایسته در جریان است.

او گفت: تربیت دهها حافظ و قرآن پژوه بهترین مدعای این گفته است.

مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی استهبان ادامه داد : امیدواریم بتوانیم با توجه بیشتر به آموزه های قرآن کریم برکات این کتاب آسمانی در زندگی خودمان جاری سازیم.
گفتنی است در نخستین رویداد ملی انتخاب روستای قرآنی کشور، هفت روستا از استان‌های اردبیل، بوشهر، خراسان رضوی، فارس، قم، مازندران و یزد به عنوان روستای قرآنی کشور در سال ۱۴۰۰ معرفی شدند که روستای قرآنی محمدآباد استهبان نیز در آن مشاهده میشود.

استهبان در فاصله ی ۱۶۰ کیلومتری شرق شیراز قرار دارد.

روح الله سعادتنمد

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x