اجتماعی استان اقتصادی تصاویر تهران چندر رسانه حوادث یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

انباری پُراز کالای قاچاق

انباری پُراز کالای قاچاق

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز:

سرهنگ” محمدرضا هاشمی فر” بیان داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشرافیت و هوشمندی خود از دپوی انواع کالاهای خارجی قاچاق در انبار یک باربری در سطح شهر اصفهان مطلع و بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از انجام اقدامات لازم طی هماهنگی با مقام قضائی از محل بازدید کردند که در نتیجه محموله بزرگی از ادویه جات خارجی شامل تعدادی کارتن هل سبز هندی ، ۱۲ گونی ۲۵ کیلویی زنجبیل ، ۱۲ گونی ۴۰ کیلویی زنجبیل ، ۴ گونی سیاهدانه ، ۲ گونی پودر نارگیل ، ۲ کارتن دارچین ۱۰ کیلویی و ۱۲ گونی تخم شربتی کشف شد که همگی فاقد مدارک مثبته گمرکی بوده و به صورت قاچاق تهیه شده بودند .

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه کارشناسان مربوطه ارزش این محموله قاچاق را ۳۰ میلیارد ریال برآورد کردند اظهار داشت: در این خصوص یک فرد متخلف دستگیر و با تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

این مقام انتظامی با هشدار به انبارداران و مسئولان باربری های سطح استان گفت: با توجه به اینکه این افراد در برابر کالاهایی که در انبار خود نگهداری می کنند مسئول هستند بایستی در هنگام تحویل کالا نسبت به عدم قاچاق بودن آنها اطمینان حاصل کنند زیرا در صورت کشف هر نوع کالای قاچاقی آنان بایستی پاسخگو باشند.

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x