اجتماعی استان اصفهان اقتصادی تصاویر چندر رسانه دین و اندیشه

مدیرکل کمیته امداد اصفهان به اصحاب رسانه تبریک گفت

مدیرکل کمیته امداد اصفهان به اصحاب رسانه تبریک گفت

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز:

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان به نقش رسانه ها در اطلاع رسانی و آگاهی دادن به جامعه اشاره کرد و همکاری اصحاب رسانه را در اطلاع رسانی شفاف و صحیح برنامه های این نهاد، موثر دانست.

کریم زارع مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان ضمن اشاره به نقش رسانه ها در اطلاع رسانی و آگاهی دادن به جامعه، اظهار داشت: صداقت، امانتداری و شهامت به عنوان رسالت خبری در قلم خبرنگاران نهفته است.

متن پیام تبریک ایشان به این مناسبت به شرح زیر است:

“عشق، امید و آرمان های تعالی بخش یک ملت، سرخط های خبری روزانه خبرنگاران و راویان حقیقتی است که برای پیشرفت و تعالی ایران عزیز، پویا و بانشاط از هیچ تلاشی فروگذاری نمی کنند.

و هفدهم مردادماه روز خبرنگار، روز پاسداشت اندیشه های والایی است که متعهدانه در راه اعتلای فرهنگ ایرانی، اسلامی می کوشند و قلم را چون سلاحی در سنگر آگاه سازی جامعه در دست گرفته تا شعور و دانایی را بیش از پیش گسترش دهند.

به همین منظور بر خود لازم دانستم ضمن تبریک این روز شکوهمند، روز حق گویی و حق جویی و روز پاسداشت قلم به همه ی خبرنگاران، نویسندگان و روزنامه نگاران، صاحبان اندیشه های با ریشه، مراتب سپاس و قدردانی خود را از تلاش صادقانه کلیه خبرنگاران و اصحاب رسانه در پوشش خبری فعالیت های کمیته امدادامام خمینی (ره) استان اصفهان در ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری و تقویت و احیاء سنتهای حسنه اسلامی اعلام داشته و امیدواریم با همدلی و همراهی و تلاش همه جانبه موجب شکوفایی هر چه بیشتر ایران عزیز و سربلند اسلامی باشیم.

از بارگاه حضرت حق، توفیق روز افزون همه اصحاب رسانه در جهت شکوفایی در حرفه خویش با حفظ امانت داری در حق دانستن مردمان را مسالت دارد و امید است که همواره روزگار را به تندرستی و شادی در کنار خانواده محترمتان بگذرانید.”

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x