اجتماعی استان اصفهان تصاویر چندر رسانه حوادث یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

حادثه در خط انتقال آب اصفهان بزرگ مهار شد

حادثه در خط انتقال آب اصفهان بزرگ مهار شد

حادثه در خط انتقال آب اصفهان بزرگ مهار شد

پایگاه خبری احوال نیوز :

اصفهان – سخنگوی آبفای استان اصفهان از مهار حادثه خط سامانه اول آبرسانی اصفهان بزرگ خبر داد و گفت: آبگیری مخازن و در مدار قرار گرفتن خط انتقال آب تا ۴۸ ساعت آینده زمان می برد.

مهرداد خرسندی اظهار داشت: عملیات بازسازی یکی از خطوط اصلی شبکه آبرسانی اصفهان بزرگ که از ساعت سه بامداد امروز سه شنبه پنجم مرداد ماه جاری آغاز شده بود با موفقیت به پایان رسید.

وی افزود: مراحل هواگیری و سپس آبگیری این خط لوله حداقل ۱۰ ساعت به طول می‌انجامد و بنابراین شهرها و روستاهای تحت پوشش طرح آبرسانی اصفهان بزرگ تا دو روز آینده با افت و قطعی آب شرب مواجه هستند.

سخنگوی آبفای اصفهان خاطرنشان کرد: این حادثه در یکی از خطوط اصلی انتقال آب با قطر ۱۴۰۰ میلیمتر در محدوده شهرستان فلاورجان رخ داد و موجب کاهش ۲۵ درصدی ظرفیت تأمین آب شرب ۵۷ شهر و ۳۸۰ روستای تحت پوشش طرح آبرسانی اصفهان بزرگ شدو برهمین اساس پیش بینی می‌شود عملیات آبگیری مخازن و در مدار قرار گرفتن خط انتقال آب تا ۴۸ ساعت آینده به طول انجامد.

خرسندی افزود: از شهروندان گرامی و روستاییان محترم تقاضا می‌شود تا عادی شدن شرایط فشار شبکه آبرسانی، در مصرف آب نهایت صرفه جویی را داشته باشند.

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x