اجتماعی استان اصفهان اقتصادی تصاویر تهران

شرکت هواپیمایی رهام موفق به اخذ موافقت اصولی از سازمان هواپیمایی کشوری به صورت FULL AOC گردید.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز، شرکت هواپیمایی رهام موفق به اخذ موافقت اصولی از سازمان هواپیمایی کشوری به صورت FULL AOC گردید.
شرکت هواپیمایی رهام که از سال گذشته مراحل ثبت و تاسیس خود را شروع کرده بود در جلسه مورخ ۲۷/۱۲/۱۳۹۹ موفق به اخذ تائیدیه از شورای عالی هواپیمایی کشوری گردید و طی چند روز گذشته موفق شد مراحل ثبتی خود را به پایان برساند.
مهندس سعید اکبری مدیر عامل شرکت هواپیمایی رهام آغاز فعالیت این شرکت را از نگاه اقتصادی و توسعه ای و دیگر الزامات و توصیه های سازمان که وظیفه انطباق قوانین و مقررات را به عهده دارد تشریح کرد و گفت پس از دریافت AOC فعالیت و پروازهای این شرکت به مقاصد پروازی داخلی و خارجی امکان پذیر خواهد بود و با توجه به نوع مجوز اخذ شده از سازمان هواپیمایی کشوری امکان حمل مسافر و بار در این شرکت میسر خواهد گردید.
خانواده بوئینگ ۷۳۷ طبق تائید هیات مدیره جهت تامین نیاز هواپیماهای این شرکت انتخاب گردیده اند که به زودی ۵ هواپیما جهت اغاز فعالیت پس از طی نمودن مراحل خرید و اخذ مجوزهای قانونی به کشور منتقل می گردد. امید این شرکت این است تا با استفاده از کادری حرفه ای و هواپیماهای به روز سفری ایمن را برای هم وطنان عزیز در داخل و خارج از کشور به ارمغان آورد.

علیرضا نیاکان

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x