درخشش مخابرات اصفهان در ارزیابی عملکرد امور مشتریان / کسب رتبه اول کشوری

درخشش مخابرات اصفهان در ارزیابی عملکرد امور مشتریان / کسب رتبه اول کشوری

درخشش مخابرات اصفهان در ارزیابی عملکرد امور مشتریان

مخابرات منطقه اصفهان موفق به کسب رتبه اول کشوری در ارزیابی عملکرد امور مشتریان شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز ، به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه اصفهان، طبق گزارش معاونت امور مشتریان شرکت مخابرات ایران و بر مبنای ارزیابی  عملکرد مناطق مخابراتی در سه ماهه سوم سال ۱۳۹۹ مخابرات اصفهان توانست با کسب بالاترین امتیازرتبه نخست معاونت امور مشتریان را در بین استانهای کشور کسب کند.

این موفقیت در سایه  ارائه خدمات و سرویس های بهینه و نیل به اهداف و چشم اندازهای تعیین شده از طرف شرکت مخابرات ایران به دست آمده است.  رضایتمندی مشتریان از خدمات و سرویس های ارائه شده یکی از شاخصه های مهم در اهداف تعیین شده از سمت شرکت مخابرات ایران بوده و در مخابرات منطقه اصفهان نیز پایش مستمر رضایتمندی مشتریان به صورت ماهانه  دوره ای و سالیانه در راستای بهبود کیفیت خدمات و سرویس ها در واحد تحلیل و سنجش مشتریان  صورت می پذیرد. شفاف‌سازی و گزارش دهی منجر بحرکت میشود و حرکت و تلاش ضامن دستیابی به خدمات ارتباطی مطلوب بموقع و با کیفیت به مردم عزیز و مشتریان گرانقدر می‌گردد.

انتهای پیام/*



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *