استان اصفهان اقتصادی ایلام بهداشت بین الملل تصاویر جنوب چندر رسانه حقوق بشر دسته‌بندی نشده دین و اندیشه شرق شمال غرب فرهنگ و هنر مرکزی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

دکتر سید مسعود داودی : نسل سوم و چهارم دانشگاه نسل کارآفرین هستند و باید در تربیت این نیروها مشارکت داشته باشیم

دکتر سید مسعود داودی : نسل سوم و چهارم دانشگاه نسل کارآفرین هستند و باید در تربیت این نیروها مشارکت داشته باشیم

در هفته پژوهش انجام شد ، افتتاح نمایشگاه خلاقیت و ایده شو در دانشگاه آزاد اسلامی واحد لنجان

 

نمایشگاه ایده شو و خلاقیت با محوریت کسب و کار فناورانه در صنایع کوچک و بزرگ ، گردشگری ، بوم گردی و صنایع دستی با ایده های جدید در دانشگاه آزاد اسلامی لنجان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز ، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لنجان در آیین افتتاح این نمایشگاه با اشاره به شعار هفته پژوهش ” پؤوهش اثربخش ، فناوری ارزش آفرین و رونق تولید ” حرکت این دانشگاه را همگام با توسعه همه جانبه و خودکفایی در گام دوم انقلاب از وابستگی به سمت درآمد های پایدار دانست.

 

دکترسید مسعود داودی با بیان این مطلب که برگزاری این نمایشگاه شروع حرکت جدید دانش پژوهی این دانشگاه است اضافه نمود : دانشگاه آزاد اسلامی واحد لنجان در شهرستانی قرار گرفته که از ظرفیت های اجتماعی ، فرهنگی ، گردشگری ، ایثار و شهادت برخوردار بوده و امیدوارم بتوانیم با توان و ظرفیت بالای علمی سرآمد مراکز رشد و دانش بنیان در کشور باشیم.

رئیس انشگاه آزاداسلامی واحد لنجان در ادامه با اعلام شعار دانشگاه ” علاقه ات را بشناس ، آینده ات را بساز” ازایجاد رشته های حسابداری، مدیریت خانواده، مددکاری اجتماعی و گردشگری در سبد رشته ای این دانشگاه نام برد و اضافه نمود: یکی ازظرفیت های خوب شهرستان لنجان توسعه آموزشگاه های سما است و دانشگاه آزاد اسلامی لنجان به دنبال ایفای این وظیفه است.

 

 

دکتر رضا اسماعیلی ، پژوهشگر و استاد جامعه شناسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان نیز دراین مراسم، موفق و اثربخش بودن را از جمله خصلت های مهم رییس دانشگاه آزاد اسلامی لنجان برشمرد.

دکتر رضا اسماعیلی، سپس مطالبی در خصوص تشکیل و تحکیم نهاد خانواده ارایه نمود: وی در بخشی از سخنان خود انتخاب رشته تحصیلی، انتخاب شغل، انتخاب شریک و همراه زندگی را از مهمترین انتخاب های زندگی دانست که چنانچه با انتخاب چهارم یا همان مکان زندگی هماهنگ باشد زندگی توام با خوشبختی خواهد بود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی لنجان در حاشیه این مراسم هدف اصلی از برگزاری این نمایشگاه را وصل کردن ایده جوانان به مراکز علمی و اساتید دانشگاه به منظور فراهم نمودن زمینه کارآفرینی و تجاری سازی آن دانست.

دکتر سید مسعود داودی نسل سوم و چهارم دانشگاه را نسل کارآفرین دانست و با تاکید بر این نکته که باید در تربیت این نیروها مشارکت داشته باشیم اضافه نمود: خوشبختانه دانشگاه آزاداسلامی این رسالت را به خوبی تبیین نموده و ما هم به عنوان شعبه ای از این دانشگاه با اتکای به توان اساتید بسیارخوب و رشته های متنوع به این سمت گام برداشته ایم.

وی ترمیم سبد رشته ای و فراهم نمودن زمینه برای تبدیل شدن ایده به ثروت را از تاثیرات نمایشگاه خلاقیت و کارآفرینی برشمرد و در ادامه اضافه نمود: تعدادی ایده در این نمایشگاه  را از طریق حوزه معاونت علمی و مرکز رشد دانشگاه تحت حمایت قرار دادیم و این رویداد فرصت خوبی است تا با ارایه برنامه ای هدفمند و در اختیار گذاشتن کارگاه و توان سخت افزاری دانشگاه از این ایده ها حمایت نموده و آنرا در مسیر خود قرار دهیم.

دکتر سید مسعود داودی حضور یکی از شرکت های دانش بنیان در این نمایشگاه را یک فرصت و موجب خوشحالی دانست و اظهار امیدواری کرد که دانشگاه در پروژه این شرکت مشارکت داشته باشد.

وی افزود: با توجه به تبیین گام دوم انقلاب، حمایت از شرکت های دانش بنیان را وظیفه خود می دانیم و امیدوارم بتوانیم با توجه به تحریم اقتصادی که دشمن با مکر و حیله به کشور ما تحمیل کرده بتوانیم بحث اقتصاد مقاوتی را به خوبی اجرا کنیم.

دکتر داودی در پایان  با بیان اینکه یکی از راه های تحقق اقتصاد مقاوتی حمایت از شرکت های دانش بنیان است افزود: دانشگاه آزاد اسلامی لنجان با شعار ما می توانیم، حرکت در این مسیر رابه عنوان یک تکلیف دانسته و به این سمت حرکت می کند.

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x