بین الملل چندر رسانه حقوق بشر حوادث سیاسی

پهپاد آمریکایی MQ۹ در آسمان یمن سرنگون شد

مبارزان یمنی اعلام کردند پدافند هوایی این کشور با شلیک موشکی «مناسب» یک پهپاد متجاوز آمریکایی را سرنگون کرد.

پهپاد آمریکایی MQ۹ در آسمان یمن سرنگون شدبه گزارش پایگاه خبری احوال نیوز سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن دقایقی پیش اعلام کرد پدافند هوایی ارتش و کمیته‌های مردمی یک فروند پهپاد آمریکایی MQ۹ را در آسمان استان ذمار با «موشک مناسب» سرنگون کرد.

یحیی سریع، سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن در این باره گفت: «موشکی که پهپاد آمریکایی را سرنگون کرد، تولید بومی است و به زودی در یک نشست خبری از آن رونمایی می‌کنیم.»

یحیی سریع گفت: «ما متجاوزان را مجبور خواهیم کرد که هنگام ورود به حریم هوایی یمن، هزاران بار این تصمیم خطیر را بازبینی کنند.»

وی افزود: «آسمان ما دیگر مثل سابق (برای متجاوزان) امن نخواهد بود، روز‌های آینده غافلگیری‌های بزرگی معرفی خواهیم کرد. رسانه‌های آمریکا پیش از این بار‌ها اعلام کردند واشنگتن در جنگ علیه مردم یمن، در جمع‌آوری اطلاعات نظامی و سوخت‌رسانی به جنگنده‌های ائتلاف سعودی کمک می‌کند.»

رسانه‌های آمریکایی پیش از این بار‌ها اعلام کردند واشنگتن در جنگ علیه مردم یمن، در جمع‌آوری اطلاعات نظامی و سوخت‌رسانی به جنگنده‌های ائتلاف سعودی کمک می‌کند.

گفته می‌شود این پهپاد جاسوسی آمریکایی در آسمان استان ذمار سرگرم پرواز تجسسی و جمع‌آوری اطلاعات نظامی بود که با پدافند بومی جدید یمنی‌ها سرنگون شد.

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x