اجتماعی استان حوادث سیستان و بلوچستان

رئیس قوه قضاییه وارد سیستان و بلوچستان شد

صبح امروز آیت الله ابراهیم رئیسی رئیس قوه قضاییه همراه جمعی از مسئولان عالی قضایی به سیستان و بلوچستان سفر کرد.

 

به گزارش پایگاه خبری احوال نیوز، رئیس قوه قضاییه صبح امروز همراه با جمعی از مسئولان عالی قضایی وارد سیستان و بلوچستان شد.

آیت الله رئیسی، رئیس قوه قضائیه به همراه شماری از مسئولان عالی قضایی وارد زاهدان شد و مورد استقبال رسمی استاندارسیستان و بلوچستان، نماینده ولی فقیه و امام جمعه زاهدان ، امام جمعه اهل سنت مسجد مکی زاهدان و جمعی از مقامات و مدیران استانی قرار گرفت.

این اولین سفر رسمی رئیس قوه قضائیه به سیستان وبلوچستان است که به مدت دو روز انجام می شود.

دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران، دیدار با نخبگان، دیدار با اساتید و دانشجویان دانشگاه‌های استان، دیدار با روحانیون شیعه و سنی در استان، دیدار با قضات و کارکنان دادگستری استان، حضور در شورای اداری و بررسی مشکلات قضایی استان و تصویب مصوبات برای رفع مشکلات دستگاه قضایی از مهمترین برنامه‌های سفر ایشان به استان است.

شناسایی و بررسی مشکلات، کاستی ها و معضلات در حوزه های قضایی و دادگستری جزو برنامه های اصلی آیت الله رئیسی و هیات همراه در این سفر است.

همچنین نمایندگان دستگاه قضا نیز به شهرستان های سراسر استان اعزام شده و از نزدیک مشکلاتی که و یا غیرمستقیم در حوزه های قضایی، امنیتی، اجتماعی و… به قوه قضائیه مربوط است را بررسی و در جاهای مورد نیاز ورود کرده و ضمن رفع مشکلات، دغدغه های مردم را نیز مرتفع می کنند.

شرکت در شورای اداری، بازدید از دادگستری ها، دیدار با علمای تشیع و تسنن و نخبگان، سرکشی از خانواده های شهدا، ایثارگران و دلجویی از آنها و نشست با نخبگان و اساتید دانشگاهی از دیگر برنامه های پیش بینی شده این سفر است.

همچنین بازدید از مناطق سیل‌زده منطقه سیستان نیز در دستور کار رئیس قوه قضاییه قرار دارد.

توفیقی است برای بنده که در اولین روزهای مسولیتم به این استان سفر داشته باشم
۱۳۹۸/۰۲/۱۱ – ۰۹:۱۰

رئیس قوه قضاییه در بدو ورود به استان سیستان و بلوچستان: توفیقی است برای بنده که در اولین روزهای مسولیتم به این استان سفر داشته باشم/ این استان علیرغم داشته های بسیاری که از لحاظ مادی و معنوی دارد اما جزو استان های غیربرخوردار محسوب می شود/ کارها و زحمات بسیاری در این چهل ساله به برکات انقلاب در این منطقه انجام شده است

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x