اجتماعی استان اصفهان اقتصادی بهداشت بین الملل تصاویر جنوب چندر رسانه حقوق بشر حوادث دسته‌بندی نشده دین و اندیشه شرق شمال غرب فرهنگ و هنر مرکزی

درحادثه تلخ چهارشنبه آخر سال در اصفهان جوانی بیست ساله هر دودست خود را از دست داد .

درحادثه تلخ چهارشنبه آخر سال در اصفهان جوانی بیست ساله هر دودست خود را از دست داد .

درحادثه تلخ چهارشنبه آخر سال در اصفهان جوانی بیست ساله هر دودست خود را از دست داد .

پایگاه خبری احوال نیوز ، رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس استان اصفهان از انفجار ترقه های دست ساز غیر مجاز در دستان جوانی ۲۰ ساله و مصدومیت شدید او خبر داد.

سرهنگ “جواد درستکار” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت : صبح امروز خبری مبنی بر انفجار ترقه های دست ساز در دستان جوانی در شهر اصفهان اعلام شد که بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت .

وی افزود: متاسفانه در اثر این حادثه تلخ جوانی ۲۰ ساله ، هر ۲ دست خود را از دست داده بود ویکی از چشم های او نیز به شدت آسیب دیده است .

این مقام انتظامی بیان داشت : در بررسی های بعمل آمده مشخص شد این جوان در حال ساخت ترقه های دست ساز بود که ناگهان انفجار اتفاق می افتد و حتی سقف منزل نیز آسیب جدی می بیند.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس اصفهان در پایان خاطرنشان کرد : والدین عزیز همیشه و درهمه حال مراقب جوانان و نوجوانان که از سرمایه های اصلی کشورمان هستند باشید و خصوصا در این ایام سال مراقبت بیشتری از آنها داشته باشید و دوستان آنها را شناسایی کنید و از معاشرت آنها با افراد ناشناس و مشکوک اکیدا خودداری شود، همه ساله شاهد وقوع این حوادث تلخ هسیتم که امید است مردم عزیز توصیه های پلیس را جدی بگیرند و در چهارشنبه آخر سال امسال حتی شاهد وقوع یک مورد مصدومیت و یا مجروحیت ناشی از ترقه یا آتش سوزی نباشیم .

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x