اجتماعی استان بین الملل تصاویر جنوب چندر رسانه حقوق بشر خوزستان دسته‌بندی نشده دین و اندیشه سیاسی شرق شمال غرب فرهنگ و هنر مرکزی

مجلس استعفای نمایندگان اصفهان را بپذیرد/ رئیس‌جمهور امتیاز ندهد/پروژه‌های مخرب انتقال آب، مجوز دریافت نکند

مجلس استعفای نمایندگان اصفهان را بپذیرد/ رئیس‌جمهور امتیاز ندهد

پایگاه خبری احوال نیوز ،  نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی گفت: به نظر من مجلس باید استعفای نمایندگان اصفهان را بپذیرد تا پروژه‌های مخرب انتقال آب، مجوز دریافت نکند.

پایگاه خبری احوال نیوز ، عباس پاپی زاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: چند روز پیگیر هستیم که استعفای نمایندگان اصفهان اعلام وصول شود، چون برخی نمایندگان تصور می‌کنند می‌توانند با استعفا به دولت فشار بیاورند و تصمیمات غیرمنطقی بگیرد ولی ما چنین وضعیتی را قبول نداریم.

وی با اشاره به اینکه دولت بودجه ۹۸ را به مجلس ارائه داده که چارچوبی خاصی دارد، افزود: با توجه به وضعیت نامناسب بودجه کشور، تصمیم بر این بوده که هیچ پروژه جدیدی به خصوص در حوزه انتقال آب تعریف نشود؛ بنابراین در شرایط فعلی پروژه‌های رویایی انتقال آب به ضرر کشور است.

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: طی روزهای اخیر بحث این بود که اگر برخی نمایندگان واقعا نمی‌توانند وظایف نمایندگی خود را انجام دهند، ایرادی ندارد مجلس استعفای آنها را بپذیرد.

پاپی زاده یادآور شد: نمایندگان برخی استان‌ها مثل لرستان، فارس، چهارمحال و بختیاری، کردستان، کرمانشاه و خوزستان در اعتراض به اینکه احتمال دارد دولت در مقابل برخی فشارها کوتاه آمده و تصمیمات غیرکارشناسی و غیرمنطقی بگیرد، با هیئت‌رئیسه مذاکره کردند.

وی ادامه داد: در نهایت هیئت‌رئیسه پذیرفت که اگر در مقابل این فشارها کوتاه بیایند و آن ها را بپذیرند ممکن است مشکلات جدی تری در کشور ایجاد شود.

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی گفت: هیئت‌رئیسه همچنین پذیرفت که به دولت تذکر بدهد که حق ندارد در مقابل این فشارها تصمیمات جدیدی را اخذ کند چون ما با هیئت رئیسه مطرح کردیم که رئیس‌جمهور حق دادن امتیاز خاص به فرد یا تعدادی از نمایندگان را ندارد.

پاپی زاده خبر داد: هیئت‌رئیسه موضع خود را امروز در مجلس از طریق پزشکیان اعلام کرد که دولت حق ندارد تحت فشار برخی نمایندگان پروژه‌های انتقال آب را بپذیرد و با این موضوع مخالفت شد.

وی در پایان عنوان کرد: نمایندگان خوزستان، هماهنگی بین مجلس ایجاد کردند و اطلاع‌رسانی به موقع آنها باعث اجماع دیگر نمایندگان استان‌ها برای جلوگیری از شروع هر پروژه جدیدی تحت عنوان انتقال آب شد.

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ااا

سیل بر شما مبارک آقای نماینده
شما مسبب بدبختی مردم خوزستان هستید

1
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x