دیدار سرپرست مخابرات منطقه با مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان

دیدار سرپرست مخابرات منطقه با مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

در این نشست که با حضور ابراهیم اکبری مقدم معاون بهره‌برداری، فلامرز لطفی مشاور مدیرعامل، جهانگیر ایزدپناهی رئیس امور حقوقی، جعفر عباسی رئیس فناوری اطلاعات و امیرحسین رجبی رئیس دفتر مدیرعامل برگزار شد؛ راهکارهای افزایش تعاملات و همکاری‌های مشترک میان دو مجموعه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

طرفین در این نشست، ضمن تأکید بر اهمیت ارتقای زیرساخت‌های ارتباطی و مخابراتی در حوزه انرژی، بر لزوم هم‌افزایی در زمینه توسعه فناوری‌های نوین و بهینه‌سازی فرآیندهای ارتباطی تأکید کردند.

سرپرست مخابرات منطقه اصفهان در این جلسه با اشاره به نقش حیاتی ارتباطات در مدیریت صنایع مختلف، از آمادگی مجموعه مخابرات برای همکاری گسترده با شرکت گاز خبر داد.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان نیز ضمن استقبال از این تعاملات، ابراز امیدواری کرد که همکاری‌های مشترک بتواند زمینه‌ساز بهبود کیفیت خدمات و ارتقای سطح ارتباطات میان دو سازمان شود.

امیر حسین جمشیدی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای
Article Rating
اشتراک
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد درون خطی
مشاهده همه نظرات
0
لطفا اگر نظری دارید برای ما ارسال کنید.x