عذرخواهی علی برات‌زاده پس از بی‌احترامی به پرچم ایران / وزیر ورزش خود را برای گرفتن عکس یادگاری آماده می کند / سلبریتی نادان باید برای همیشه محروم شود

عذرخواهی علی برات‌زاده پس از بی‌احترامی به پرچم ایران / وزیر ورزش خود را برای گرفتن عکس یادگاری آماده می کند / سلبریتی نادان باید برای همیشه محروم شود

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

عذرخواهی علی برات‌زاده پس از بی‌احترامی به پرچم ایران. سلبریتی نادان باید برای همیشه محروم شود.محرومیت برات‌زاده پس از بی‌احترامی به پرچم ایران / به خیانت خائنین به کشور رسیدگی شود/ وزیر ورزش جهت عکس یادگاری خود را آماده می کند

محرومیت برات‌زاده پس از بی‌احترامی به پرچم ایران. به جنایت خائنین به کشور رسیدگی شود.فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی مراتب انزجار خود را از بی‌احترامی ورزشکار سنگ‌نورد در مسابقات فرانسه نسبت به پرچم مقدس ایران اسلامی ابراز کرد.
این فدراسیون همچنین اعلام کرد علی برات‌زاده تا اطلاع ثانوی از تمام رویدادهای داخلی و بین المللی محروم و در اسرع وقت با تشکیل کمیته انضباطی به این عمل شنیع وی رسیدگی خواهد شد.بی احترامی علی برات‌زاده سنگ‌نورد تیم ملی به پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در مسابقات فرانسه.
اولا که امیداوریم پناهنده شود چرا که پایش به ایران برسد نتیجه این دیاثت بازی هایش را از سمت امت مسلمان ایران خواهد دید.
ثانیا گل بگیرند آن فدراسیونی که از پول بیت المال اینها را میفرستد کشورهای خارجی عشق و حال بدون هیچ دستاوردی.
ثالثا با توجه به سابقه جناب سجادی در نوازش فتنه گران، بعید نیست در هنگام برگشت سجادی دسته گل در بغل به استقبالش برود.

مهدی جمشیدی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای
Article Rating
اشتراک
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد درون خطی
مشاهده همه نظرات
0
لطفا اگر نظری دارید برای ما ارسال کنید.x