تجلیل دکتر احمدبیگدلی از وزیر ارتباطات با اهدای لوح یادبود

تجلیل دکتر احمدبیگدلی از وزیر ارتباطات با اهدای لوح یادبود

تجلیل دکتر احمدبیگدلی از وزیر ارتباطات با اهدای لوح یادبود
تأکید بر اهمیت رفع محدودیت‌های اینترنتی و تقویت زیرساخت‌های ارتباطی کشور
علیرضا نیاکانپایگاه خبری احوال نیوز ، ساعت یازده ۱۱ صبح روز دوشنبه۲۵ بیست و پنجم خرداد ماه در محل وزارتخانه ارتباطات وفن آوری اطلاعات در دیداری رسمی، دکتر احمد بیگدلی، نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی، با حضور در محل وزارت خانه از سید ستار هاشمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، به پاس تلاش‌ها و خدمات وی با اهدای لوحی به رسم یادبود تجلیل کرد.
در این ملاقات، احمدبیگدلی با اشاره به شرایط خاص و حساس کشور، از تدابیر اتخاذشده از سوی وزارت ارتباطات در مقاطع بحرانی و جنگی قدردانی کرد و گفت: در برهه‌هایی که حفظ امنیت ملی و صیانت از زیرساخت‌های حیاتی کشور اقتضا می‌کرد تصمیمات ویژه‌ای در حوزه ارتباطات اتخاذ شود، مجموعه وزارت ارتباطات نقش مؤثری در مدیریت شرایط ایفا کرده است.
وی در ادامه با تأکید بر ضرورت گشایش در فضای ارتباطی کشور، از رویکرد اخیر وزارت ارتباطات در رفع محدودیت‌های اینترنتی و تسهیل دسترسی مردم و فعالان اقتصادی به فضای ارتباطی، استقبال و تقدیر کرد.
نماینده مردم خدابنده با بیان اینکه اینترنت امروز تنها یک ابزار ارتباطی نیست، اظهار داشت: اینترنت زیرساخت اصلی کسب‌وکارها، تجارت الکترونیک، آموزش، پژوهش، خدمات عمومی و تعاملات اجتماعی مردم است و هرگونه بهبود در دسترسی و کیفیت آن، نقشی تعیین‌کننده در رونق کسب‌وکارهای نوپا، توسعه اقتصاد دیجیتال و افزایش بهره‌وری خواهد داشت.
این اظهارات در حالی مطرح می‌شود که افزایش کیفیت خدمات ارتباطی و کاهش محدودیت‌ها، از مطالبات جدی مردم و فعالان اقتصادی در شرایط کنونی به شمار می‌رود.

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای
Article Rating
اشتراک
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد درون خطی
مشاهده همه نظرات
0
لطفا اگر نظری دارید برای ما ارسال کنید.x