جهت سهمیه اندروگیمز دو کرمانی به ازبکستان اعزام شدند

جهت سهمیه اندروگیمز دو کرمانی به ازبکستان اعزام شدند

اعزام دو کرمانی به ازبکستان جهت کسب سهمیه اندورگیمیز

علیرضا اقتصادپایگاه خبری احوال نیوز ، به گزارش پایگاه خبری احوال نیوز ، به نقل از روابط عمومی هیات انجمن های ورزش های استان کرمان، دکتر مهدیه نظری مکی آبادی نایب رئیس فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی به عنوان سرپرست تیم ملی بانوان هنرهای رزمی ترکیبی جمهوری اسلامی ایران و ساحل ریگی ملی پوش هنرهای رزمی ترکیبی ایران در وزن ۶۶ کیلوگرم از استان کرمان به جهت کسب سهمیه اندورگیمیز ریاض عربستان و ناگویا ژاپن عازم مسابقات آسیایی تاشکند ازبکستان شدند.

لازم به ذکر است مهدیه نظری مکی آبادی نایب رئیس فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی و سرپرست تیم ملی بانوان هنرهای رزمی ترکیبی جمهوری اسلامی ایران، متولد مکی آباد سیرجان در استان کرمان، استاد دانشگاه و دارای دکتری فیزیولوژی قلب و عروق و تنفس می باشد که سابقه مربی بدنساز تیم فوتبال بانوان استقلال تهران، عضو تیم مینی گلف هنرمندان، رئیس کمیته بانوان فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام و مربی بدنساز تیم های ملی موی تای، مچ اندازی و فیتنس چلنج را در کارنامه خود دارد.

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای
Article Rating
اشتراک
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد درون خطی
مشاهده همه نظرات
0
لطفا اگر نظری دارید برای ما ارسال کنید.x