امیر حسین غلامی: پرستاران، فرشتگان سفیدپوش زمین‌اند

امیر حسین غلامی: پرستاران، فرشتگان سفیدپوش زمین‌اند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز، نوشته امیر حسین غلامی، پرستاران، فرشتگان سفیدپوش زمین‌اند؛ دل‌هایی سرشار از مهر و دستانی که مرهم دردها و تسکین رنج بیماران‌اند. اگر شما پرستاران مهربان نبودید، معلوم نبود چه کسی در سخت‌ترین لحظات کنار بیماران می‌ماند و چه دستی مرهم دل خسته آنان می‌شد.

پرستار، واژه‌ای مقدس و سرشار از عشق است؛ انسانی که همچون مادر، شب و روز نمی‌شناسد و با صبر، ایثار و فداکاری، آرامش و امید را به بستر بیماران هدیه می‌دهد. شما قهرمانان بی‌ادعا، نماد مهربانی، ایستادگی و انسانیت هستید. روز پرستار فرصتی است برای ادای احترام به شما فرشتگان بی‌ادعا و بزرگ‌منش که وجودتان روشنی‌بخش بیمارستان‌ها و مأمن دل‌های خسته است. در این روز، نه‌تنها از زحمات بی‌پایان شما قدردانی می‌کنیم، بلکه یادآور می‌شویم که هیچ‌گاه فداکاری‌های شما در روزهای سخت و تلخ کرونا را فراموش نخواهیم کرد؛ روزهایی که شما، با جان و دل، در خط مقدم ایستادید تا از جان هم‌وطنان و مردم شریف ایران زمین محافظت کنید.

یاد و خاطره‌ی پرستارانی که در آن روزهای سخت، برای حفظ جان دیگران، جان عزیزشان را فدای عشق و مسئولیت کردند، در دل ما جاودانه است. چه حیف که برخی از آن گل‌های سپیدپوش، دیگر در میان ما نیستند… اما نام و یادشان تا همیشه در تاریخ این سرزمین ماندگار خواهد بود.

در این میان، از تلاش‌های صادقانه و انسان‌دوستانه‌ی دانشجویان پرستاری و اعضای فعال جمعیت هلال احمر نیز تقدیر و تشکر می‌کنیم؛ شما ادامه‌دهندگان راه همان فرشتگان فداکارید که خدمت را نه در عنوان، بلکه در قلب و عمل معنا می‌کنند. باشد که همواره در پناه لطف خداوند، سلامت، سرافراز و موفق باشید و نور مهربانی‌تان در جامعه بدرخشد. با نهایت احترام و افتخار، امیرحسین غلامی به نمایندگی از شورای تعامل دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان

روز پرستار بر تمامی شما فرشتگان سفیدپوش، مبارک باد.

امیر حسین غلامی

انتهای پیام/*

نظرات
5 1 رای
Article Rating
اشتراک
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد درون خطی
مشاهده همه نظرات
0
لطفا اگر نظری دارید برای ما ارسال کنید.x