آغاز دوره آموزش ضمن خدمت منطقه ای توانمندسازی و مهارت افزایی

آغاز دوره آموزش ضمن خدمت منطقه ای توانمندسازی و مهارت افزایی ویژه رؤسای شعب به میزبانی جمعیت هلال احمر استان اصفهان

به گزارش پایگاه خبری احوال نیوز،

دکتر محسن مومنی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان، از آغاز دوره آموزش ضمن خدمت منطقه ای توانمندسازی و مهارت افزایی ویژه رؤسای شعب در مرکز بین المللی آموزش های تخصصی امداد و نجات استان خبر داد .

دکتر محسن مومنی با بیان اینکه ارتقای سطح علمی و عملیاتی رؤسای شعب به منظور افزایش کارایی در ارائه خدمات نجات و امدادرسانی در حوادث و سوانح اصلی ترین و مهمترین هدف برگزاری این دوره آموزشی می باشد؛ گفت: به روزرسانی و ارتقای دانش فنی و مهارتهای تخصصی امداد و نجات، فراهم نمودن زمینه همکاری به صورت تیمی و انتقال مهارتهای کسب شده به سایر نیروهای عملیاتی در شعب از دیگر اهداف برگزاری این دوره بشمار می رود.

وی افزود : بیش از ۱۲۰ نفر از روسای شعب استان های لرستان، چهارمحال و بختیاری، ایلام، خوزستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد و اصفهان در این دوره آموزشی که تا روز چهارشنبه ۲۷ فروردین ماه ادامه خواهد داشت؛ در چهار گروه مباحث آموزشی مرتبط با موضوعات امداد و نجات را فرا خواهند گرفت .

گفتنی است در مراسم افتتاحیه این دوره که در مرکز بین المللی آموزش های تخصصی امداد و نجات اصفهان برگزار شد؛ معاون برنامه ریزی، توانمندسازی و مهارت افزایی سازمان امداد و نجات بر توسعه آموزش های مهارتی و افزایش توانمندی مدیران و سایر نیروهای عملیاتی در این زمینه تاکید کرد .

علیرضا اقتصاد

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای
Article Rating
اشتراک
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد درون خطی
مشاهده همه نظرات
0
لطفا اگر نظری دارید برای ما ارسال کنید.x