فلاروجانی ها سینما دار می شوند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :
رمضان رحیمی نماینده مردم شهرستان فلاورجان در مجلس شورای اسلامی ،جهت پیگیری تجهیز و راه اندازی سینما در شهرستان فلاورجان ، و با پیگیری دکتر حسین یارمحمدیان فرماندار شهرستان فلاورجان ،مبلغ ۱۰ میلیارد ریال جهت تعمیر و راه اندازی سینما اختصاص داده شد. با همگرایی فرماندار فلاورجان و نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی ، و اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان فلاورجان و همکاری صورت گرفته شاهد افتتاح سینما در آینده نزدیک خواهیم بود.
حسین بخشی
انتهای پیام/*
