اجتماعی استان اصفهان تصاویر دین و اندیشه فرهنگ و هنر مرکزی

مهندس محمد مرادی مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اصفهان در پیامی روز خبرنگار را به خبرنگاران تبریک گفت

مهندس محمد مرادی مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اصفهان در پیامی روز خبرنگار را به خبرنگاران تبریک گفت

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع برق استان اصفهان :

مهندس محمد مرادی ، مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اصفهان در پیامی ۱۷ مرداد ماه روز خبرنگار را به خبرنگاران تبریک گفت.متن پیام به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیمن وَالْقَلَمَ وَمَایَسْطُرُون سوگند به قلم و آنچه می‌نویسندکوشش صادقانه، شرافتمندانه خبرنگاران به‌عنوان چشمان بینا و امین مردم در انعکاس صحیح و صریح اخبار، زمینه‌ساز آگاهی، شفافیت، بهبود امور و کاشتن بذر امید، نشاط و رشد هر جامعه‌ای خواهد شد.آگاهی بخشی رسالتی بس عظیم و روشنگر راه جامعه در مسیر حق و حقیقت است. وکشور ما امروز بیش از هر زمان دیگری به تلاش خبرنگاران برای روشن‌شدن مسیرعزت‌آفرینی کشور و در نتیجه تقویت روحیه‌ی امیدواری در جامعه و احیای اعتماد اجتماعی و باورملی جهت پیشرفت و توسعه نیازمند است.ونقش بی بدیل اصحاب رسانه در آگاهی بخشی افکار عمومی از خدمات ارائه شده در صنعت برق کشور، فرهنگ سازی مدیریت مصرف و همراهی همیشگی در تمام زمینه ها وبه خصوص برنامه های اطلاع رسانی به منظور عبور موفق از پیک بار تابستان، بر هیچ کس پوشیده نیست.اینجانب به سهم خود و به نمایندگی از خانواده بزرگ شرکت توزیع برق استان اصفهان ، فرا رسیدن ۱۷ مردادماه، روز خبرنگار، که یادآور فداکاری اهالی قلم و رسانه در امر انعکاس واقعیت‌هاست، را خدمت تمامی اصحاب خبر و رسانه تبریک عرض نموده از درگاه خالق لوح و قلم برایتان سعادت و توفیقات روز افزون مسئلت دارم.

محمد مرادی

مدیر عامل شرکت توزیع برق استان اصفهان

مهدی جمشیدی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای
Article Rating
اشتراک
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد درون خطی
مشاهده همه نظرات
0
لطفا اگر نظری دارید برای ما ارسال کنید.x