اجتماعی استان اصفهان تصاویر دین و اندیشه فرهنگ و هنر مرکزی

مروری بر برگزاری چند رویداد فرهنگی در شهر؛از «گل بی خار» تا «جنگ رسانه ها و روایت ها» در گلستان شهدا

مروری بر برگزاری چند رویداد فرهنگی در شهر؛از «گل بی خار» تا «جنگ رسانه ها و روایت ها» در گلستان شهدا

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

گل بی خار، «جنگ رسانه ها و روایت ها» و «رقابت های جام مولای عرشیان» از جمله برنامه هایی است که در روزهای آینده در نقاط متعدد شهر اصفهان، میزبان علاقمندان در رده های سنی مختلف است.

«گل بی خار» عنوان برنامه ای است که با محوریت آشنایی با مهارت های زندگی با مروری بر آثار ادبی، روزهای یکشنبه از ساعت ۱۷ در سالن اجتماعات پارکینگ شماره یک باغ غدیر واقع در خیابان علامه امینی شرقی برگزار می شود. این دوره که از روز دوم اردیبهشت ماه آغاز می شود، در نخستین جلسه با سخنرانی محمد اسماعیل جلالی دکتری زبان و ادبیات فارسی و امیرحسین صالحی دکتری روانشناسی، موضوع «سعدی و زندگی ما» را محور بررسی قرار می دهد. علاقمندان برای ثبت نام در این برنامه و کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن ۳۲۶۱۶۰۱۰ تماس بگیرند.

«جنگ رسانه ها و روایت ها» برنامه دیگری است که در قالب یازدهمین رویداد «عصرهای رسانه»، روز پنجشنبه ۳۰ فروردین ماه از ساعت ۱۹ در گلستان شهدا، سالن فرهنگسرای پایداری میزبان علاقمندان است. مهدی صالح، فعال رسانه ای اهل غزه، منصور براتی کارشناس مسایل اسراییل و عبدالقادر فایز مسول دفتر الجزیره در ایران سه سخنران حاضر در این برنامه خواهند بود.

بیست و سومین دوره رقابت های جام مولای عرشیان در قالب مسابقات بسکتبال نیز برنامه دیگری است که ویژه آقایان در روزهای ۳۰ و ۳۱ فروردین ماه از ساعت ۹ صبح در مجموعه ورزشی شاهنامه واقع در خیابان گلستان، قبل از چهارراه هسا برگزار می شود.

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x