اجتماعی استان اصفهان تصاویر فرهنگ و هنر مرکزی

شهردار اصفهان خبر داد: پیش بینی حدود ۳۰۰ پروژه بزرگ عمرانی برای اصفهان در سال جاری

شهردار اصفهان خبر داد: پیش بینی حدود ۳۰۰ پروژه بزرگ عمرانی برای اصفهان در سال جاری

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

شهردار اصفهان با اعلام اینکه حدود ۳۰۰ پروژه بزرگ عمرانی برای شهر اصفهان در سال جاری پیش‌بینی شده است، گفت: از این تعداد۱۰۰ پروژه، پروژه شاخص شهری است که کل شهر را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

علی قاسم‌زاده روز شنبه بیست‌وپنجم فروردین ماه در برنامه رادیویی «سلام اصفهان» با اعلام اینکه در نوروز ۱۴۰۳ حدود یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر به اصفهان سفر کردند، اظهارکرد: نظرسنجی‌های انجام شده بیانگر رضایت بالای میهمانان نوروزی از شرایط شهر و خدمات ارائه شده است.

او با بیان اینکه شهر اصفهان سال گذشته میزبان حدود یک میلیون و ۸۰ هزار مسافر بود، افزود: افزایش تعداد مسافران در نوروز امسال نشان می دهد که شهر اصفهان به‌رغم تمام فراز و نشیب‌ها و مشکلات زیست‌محیطی، همچنان مقصد گردشگران داخلی است.

شهردار اصفهان با اشاره به برگزاری آئین شهری «هفته فرهنگی اصفهان» در اردیبهشت ماه سال جاری خاطرنشان کرد: جزئیات برنامه های این آئین به‌زودی اطلاع‌رسانی می شود.

قاسم‌زاده همچنین با اعلام اینکه حدود ۳۰۰ پروژه بزرگ عمرانی برای شهر اصفهان در سال جاری پیش‌بینی شده است، گفت: از این تعداد۱۰۰ پروژه، پروژه شاخص شهری است که کل شهر را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

او ابراز امیدواری کرد که این پروژه ها طبق زمانبندی تا پایان سال جاری اجرا شوند.

مهدی جمشیدی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x