اجتماعی استان اصفهان تصاویر دین و اندیشه فرهنگ و هنر مرکزی

سفره های بهشتی؛ محفلی شادی بخش برای مددجویان اصفهانی

سفره های بهشتی؛ محفلی شادی بخش برای مددجویان اصفهانی

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

جشن رمضان با برپایی آیین سفره های بهشتی در جمع خیران، حامیان نیکوکار، استانداراصفهان و برخی از مسوولان استانی و تعداد ۲۵۰ نفر از خانواده ایتام و مددجویان نخبه برگزار شد.

کریم زارع مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان در این مراسم ضمن ارائه گزارشی از عملکرد خدمت رسانی این نهاد به نیازمندان تحت پوشش، اظهار داشت: بیش از ۱۲۰ هزار خانوار تحت حمایت این نهاد هستند که امروز در آئین سفره های بهشتی میزبان تعدادی از نخبگان به نیابت از هزار و۶۰۰ نخبه تحت پوشش و تعدادی از بانوان سرپرست خانوار و فرزندان عزیز ایتام که توفیق خدمت گذاری به ایشان را داریم، هستیم.
کریم زارع با اشاره به رشد ۳۰ درصدی برنامه اطعام مهدوی، ادامه داد: امسال به لطف خدا و مساعدت خیران تاکنون بیش از ۵۰ برنامه ضیافت در سطح استان برگزار شده و ما مفتخریم که بواسطه کرم و نگاه خیرخواهانه خیران، نزدیک به ۱۰ هزار نفر از نیازمندان تحت پوشش را میزبانی کردیم.
وی همچنین به مشارکت خیران در طبخ و توزیع غذای گرم و افطاری و نیز بسته های معیشتی اشاره داشت و افزود: در ماه مبارک رمضان تاکنون بیش از ۶۲۵ هزار پرس غذا تهیه و بیش از ۵۱ هزار بسته معیشتی با مساعدت نیکوکاران به ارزشی بالغ بر ۱۱۴ میلیارد تومان بین خانواده های تحت حمایت و نیازمندان توزیع شده است که شادی بخش سفره های با کرامت خانواده های نیازمند بوده است.
مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان، با بیان اینکه تمام تلاش ما براین است که واسطه امین بین نیات خیر نیکوکاران و نیازمندان باشیم، گفت: در این ماه پربرکت حامیان نیک اندیش نیز حمایت از فرزندان یتیم و نیازمند را برعهده گرفته اند و در این زمینه هم نسبت به سال گذشته ۳۰ درصد رشد داشته است.
گفتنی است؛ در پایان ضیافت دکتر مرتضوی استاندار اصفهان با همراهی مدیرکل کمیته امداد استان، با حضور پای میز پذیرایی میهمانان، با اهدای شاخه های گل از مددجویان دلجویی و از حامیان نیک اندیش قدردانی کردند.

مهدی جمشیدی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x