اجتماعی استان اصفهان تصاویر مرکزی

شهردار اصفهان:نام و یاد سردار شهید محمدرضا زاهدی در حافظه تاریخی ایران ماندگار است

شهردار اصفهان:نام و یاد سردار شهید محمدرضا زاهدی در حافظه تاریخی ایران ماندگار است

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

شهردار اصفهان گفت: نام و یاد سردار شهید محمدرضا زاهدی برای همیشه به‌عنوان یک دلاورمرد در تاریخ ما خواهد ماند و به‌رغم گذشت زمان هرگز فراموش نخواهند شد.

علی قاسم‌زاده روز شنبه هجدهم فروردین ماه در برنامه رادیویی «سلام اصفهان» با اشاره به جلب رضایت حداکثری مسافران نوروزی درخصوص خدمت رسانی به آنها در سفر به اصفهان براساس آمارهای موجود، اظهار کرد: در هفته پایانی فروردین ماه مقارن با ایام عید سعید فطر نیز برای ورود موج جدید مسافران به شهر آمادگی داریم.

او از حذف مدارس آموزش و پرورش از مدار اسکان مسافران نوروزی در شهر اصفهان خبر داد و افزود: در این ایام سالن‌های ورزشی نیز به سایر اماکن مانند هتل‌ها، مهمان پذیرها، منازل استیجاری و… اضافه شده که امیدواریم برای اسکان مسافران کفایت کند.

بهره‌برداری آزمایشی از پل صاحب‌روضات در ایام نوروز

شهردار اصفهان با اشاره به بهره‌برداری آزمایشی از پل صاحب‌روضات در ایام نوروز گفت: پل صاحب روضات به عنوان نقطه اتصال خیابان‌های صاحب روضات و بهستان در ایام نوروز به‌طور آزمایشی بهره‌برداری شد.

او ادامه داد: این پروژه طی سال های گذشته به دلایل فنی و مشکلات ترافیکی اجرایی نشد، تا اینکه سال گذشته به همت مدیریت شهری احداث شد و به‌زودی به‌طور رسمی افتتاح می شود.

اصفهان، مهد دلاورمردان و دلیران

قاسم‌زاده ضمن تبریک و تسلیت شهادت پرافتخار جانباز سردار سرلشکر پاسدار محمدرضا زاهدی، فرمانده ولایتمدار دوران دفاع مقدس و مدافع حرم و جمعی از هم‌رزمان و همراهان او اظهار کرد: شهر ما مهد دلاورمردان و دلیران است، اما قله‌هایی نیز در این شهر داریم که به حافظه تاریخی ایران افزوده شده و فراموش نخواهند شد؛ این قله‌ها شهیدان خرازی، همت و کاظمی بوده‌اند و یکی از آن ها نیز بی‌شک سردار شهید محمدرضا زاهدی خواهد بود.

او خاطرنشان کرد: نام و یاد سردار شهید محمدرضا زاهدی برای همیشه به‌عنوان یک دلاورمرد در تاریخ ما خواهد ماند و به‌رغم گذشت زمان هرگز فراموش نخواهند شد.

مهدی جمشیدی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x