اجتماعی استان اصفهان تصاویر دین و اندیشه فرهنگ و هنر مرکزی

نیکوکاران در شب های قدر به اجابت دعای ایتام و نیازمندان توجه ویژه دارند

نیکوکاران در شب های قدر به اجابت دعای ایتام و نیازمندان توجه ویژه دارند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

شب قدر، شبی است که فاصله زمین و آسمان به حداقل رسیده و دعای بندگان مستجاب می شود و در این اجابت، چه نیکوست که شکوه بندگی و تجلی ایمان را با گره گشایی از مشکلات نیازمندان به اوج خود برسانیم.

کریم زارع مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، با بیان اینکه شب قدر، شب تصمیمات بزرگ و آشتی با خداست، اظهار داشت: اوج قله رمضان همین شب های قدر است که فرشتگان به زمین نزول پیدا می کنند و بر دوش خیران نیک اندیش، زمزمه ای از اخلاق امام علی(ع) و ائمه مصومین(ع) را درخصوص حمایت از ایتام و نیازمندان باز می خوانند.
زارع با اشاره به اینکه در شب قدر سرنوشت همگان رقم می خورد و چه نیکوست که شکوه بندگی و تجلی ایمان را با گره گشایی از مشکلات نیازمندان به اوج خود برسانیم، ادامه داد: همزمان با مراسم شب های قدر پایگاه های جذب حامی، پذیرای نیکوکاران برای ثبت نام در طرح اکرام ایتام و محسنین و حمایت از ایشان است.
وی با بیان اینکه درحال حاضر بیش از ۳۲ هزار فرزند یتیم و نیازمند تحت حمایت این نهاد هستند، افزود: خیرخواهان با حمایت از فرزندان ایتام و نیازمند، مسیری روشن برای تحقق آرزوها و رسیدن به جایگاه های رفیع علمی هنری، ورزشی و … ایشان فراهم می آورند.
مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان با دعوت از نیکوکاران برای مشارکت در طرح اکرام ایتام و محسنین، گفت: هم استانی های عزیز می توانند علاوه بر مراجعه حضوری به دفاتر و مراکز نیکوکاری کمیته امداد، مساجد و پایگاه های مستقر در حاشیه مراسم شب های قدر، با ارسال عدد یک به شماره ۳۰۰۰۳۳۳۳۳۱ برای حمایت از فرزندان یتیم و نیازمند اقدام کنند.

مهدی جمشیدی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x