ثبت ۹۰ هزارو ۸۰۷ تماس تلفنی با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰
سرهنگ مهرداد فراشی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری پلیس بیان کرد: از ابتدای تعطیلات نوروز ۱۴۰۳تا پایان روز گذشته دهم فروردین ماه تعداد ۹۰ هزار و ۸۰۷ تماس تلفنی با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ فرماندهی انتظامی استان اصفهان برقرار شده که به ترتیب ۱۶درصد از تماس ها فوریتی ، ۲۸درصد غیرفوریتی ، ۲ درصد نیاز به بررسی اطلاعاتی، و ۵۴ درصد درخواست راهنمایی و مشاوره بودند.
وی در خصوص موضوع تماس های برقرار شده با مرکز فوریت های پلیسی 110، گفت: 14 درصد از تماس ها مربوط به نزاع و درگیری، ۱۵ درصد مربوط به تصادفات، ۳ درصد مربوط به سرقت، ۹ درصد مربوط به مزاحمت، ۳ درصد مربوط به جرایم مرتبط با مواد مخدر، یک درصد مربوط به جرایم سایبری ، یک درصد مربوط به جرایم مالی و اقتصادی و ۵۴ درصد مربوط به سایر جرایم بوده است.
معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان اصفهان کسب رضایتمندی شهروندان و جلب اعتماد آنان را سرلوحه کار مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ عنوان کرد و اظهار داشت: به صورت دوره ای از تماس گیرندگان نظر سنجی صورت گرفته نتایج این نظر نشان داد بیشتر تماس گیرندگان از نحوه پاسخگویی و راهنمایی کارشناسان این مرکز و خدمات ارائه شده به آنان رضایت داشتند.
سرهنگ فراشی در پایان با بیان اینکه شماره تلفن ۱۱۰ بهترین و آسان ترین راه ارتباطی بین مردم و پلیس به شمار می آید خاطرنشان کرد: از شهروندان می خواهیم هرگونه موارد مشکوک و فوریتی از جمله مزاحمت ها، نزاع و درگیری دستهجمعی، شرارت، تصادفات فوتی و جرحی، وقایع و اتفاقات امنیتی مهم را به این مرکز اعلام کنند؛ تا پلیس در کمترین زمان ممکن ضمن حضور به موقع در محل حادثه، بتواند اقدام قانونی متناسب با آن موضوع را انجام دهد.
محمد امین اقتصاد
انتهای پیام/*