حجت الاسلام علیرضا ناجی: شعار روز قدس از طوفان الاقصی تا طوفان الاحرار است / راهپیمایی روز قدس و نماز جمعه در میدان امام اصفهان

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان:

حجت الاسلام علیرضا ناجی: شعار روز قدس از طوفان الاقصی تا طوفان الاحرار است / راهپیمایی روز قدس و نماز جمعه در میدان امام اصفهان

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز، عصر امروز سه شنبه چهاردهم فروردین ماه ۱۴۰۳ ، حجت الاسلام علیرضا ناجی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان، در محل سالن اجتماعات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان، در نشست خبری با اصحاب رسانه، به ارائه برنامه‌های ستاد بزرگداشت روز جهانی قدس پرداخت و اظهار کرد: شعار روز قدس امسال «از طوفان الاقصی تا طوفان الاحرار » است، احرار به معنی آزادگان با نیت رهایی غزه است.

حجت الاسلام علیرضا ناجی، افزود: ستاد برگزاری روز قدس امسال در ۱۱۴ شهر و ۱۲۰ روستای استان اصفهان آغاز به کار کرده است، از ابتدا توسط ستاد برگزاری روز قدس استان تصمیم گرفته شد تا راهپیمایی روز قدس در میدان امام (ره) برگزار شود، امسال نیز از مسیرهای هشت گانه طبق معمول سال های قبل، راهپیمایی از ساعت ۹/۳۰ صبح و مراسم به طور رسمی ساعت۱۰صبح در میدان امام با یک سخنران کشوری آغاز خواهد شد، و همچنین نماز جمعه هم در مکان راهپیمایی ، یعنی همان میدان امام رحمت الله علیه اقامه خواهد شد.

حجت الاسلام علیرضا ناجی، در ادامه اضافه کرد: در اسفندماه سال گذشته همه دستگاه های اجرایی استان را برای برگزاری هرچه باشکوه تر روز قدس امسال فراخوان کردیم و تاکیدات و سفارش های خاصی شده است.

حجت الاسلام علیرضا ناجی: شعار روز قدس از طوفان الاقصی تا طوفان الاحرار است / راهپیمایی روز قدس و نماز جمعه در میدان امام اصفهان

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان، ادامه داد: روز قدس قطعا بدون اغراق و تعارف با همه روزهای قدس گذشته متفاوت است و همه مسئولیت داشته و داریم که با تمام توان و امکانات این روز را پاس بداریم چه بسا شاهد جشن رهایی غزه و فلسطین در این سال باشیم. حجت الاسلام علیرضا ناجی، گفت: اگر رسانه‌ها جایگاه خود را بین مردم و مسئولین پیدا کنند قطعاً موفق عمل خواهیم کرد.

حجت الاسلام علیرضا ناجی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان، گفت: روز قدس امسال از ابعاد مختلف دارای اهمیت است چرا که امروزه ملت مسلمان در قوی ترین حالت و رژیم منحوس صهیونیستی در ضعیف ترین و منفورترین حالت دوران تاریخی خود قرار دارد. و قطعاً روز قدس امسال در کل تاریخ انقلاب اسلامی مثل و مانندی ندارد چرا که در جایگاهی قرار دادیم که رژیم صهیونیستی در ضعیف‌ترین حالت خود و ما در قوی‌ترین جایگاه خود در بعد از پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم.

حجت الاسلام علیرضا ناجی، در مورد ناتوانی رژیم صهیونیستی کودک کش گفت: امروز در جایگاهی قرار گرفته‌ایم که سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی رسماً اعلام می‌کند که نمی‌تواند مردم را فریب دهد و نه تنها نمی‌تواند حماس را جمع کند که حتی توانایی خلع سلاح حماس را هم نخواهد داشت، بر همین اساس بود که مقام معظم رهبری فرمودند رژیم صهیونیستی در هر صورت شکست خورده است.

حجت الاسلام علیرضا ناجی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان، افزود: روز قدس امسال به شدت و بدون اغراق متفاوت از روز قدس‌های گذشته است و شاید آخرین روز قدسی باشد که آن را برگزار می‌کنیم، فکر بزرگی در پس این نام گذاری رهبر کبیر انقلاب به عنوان روز جهانی قدس بوده است، امروز دست برتر در دست ماست و هرچه در این زمینه کار کنیم کم است و کسی که در داستان فلسطین کوتاهی کند در دنیا و آخرت سرافکنده خواهد بود چرا که به فرموده رهبر معظم انقلاب فلسطین کلید رمزآلود ظهور است.

حجت الاسلام علیرضا ناجی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان، در پایان گفت: امسال راهپیمایی خوراسگان و سپاهان شهر به صورت مجزا در همان منطقه خودشان و راهپیمایی ملک شهر در اصفهان برگزار می‌شود اما در خصوص مکان برگزاری راهپیمایی مردم رهنان فردا نتیجه قطعی اعلام خواهد شد.

علیرضا اقتصاد

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x