کلاهبرداری یک رمال و فالگیر و دریافت مبالغ کلان از شهروندان و مسافران نوروزی

کلاهبرداری یک رمال و فالگیر و دریافت مبالغ کلان از شهروندان و مسافران نوروزی

کلاهبرداری یک رمال و فالگیر و دریافت مبالغ کلان از شهروندان و مسافران نوروزی

پایگاه خبری احوال نیوز، جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان، از دستگیری فردی که به عنوان رمال و فالگیر اقدام به دریافت مبالغ کلان از شهروندان و مسافران نوروزی می کرد، خبر داد.

سردار محمدرضا هاشمی فر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری پلیس بیان کرد: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه فردی به عنوان رمال و فالگیر اقدام به کلاهبرداری از مردم می کند بررسی موضوع در دستور کار ماموران سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی استان اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از انجام تحقیقات میدانی و اطمینان از صحت موضوع با هماهنگی مرجع قضائی در حالی که تعداد زیادی از مردم در صف انتظار و پشت در منزل متهم ایستاده بودند وارد منزل شده و او را حین دعا نویسی و شیادی از شهروندان و مسافران نوروزی دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت:  در بازرسی از منزل استیجاری متهم تعدادی کتاب ادعیه، خر مُهره و مقدار زیادی وجه نقد ، مُهره مار، فلزات شرف الشمس، کاغذهای دعا و کتاب هایی با مضمون طلسم و دعانویسی کشف شد.

سردار هاشمی فر با اشاره به دستگیری همدست متهم گفت: با حکم مرجع قضائی تاکنون مبلغ ۲۰ میلیارد ریال در یکی از حساب های بانکی نامبردگان مسدود و دستورات لازم برای انسداد دیگر حساب های مرتبط با آنان نیز صادر شده است.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: شهروندان باید این نکته را مدنظر داشته باشند که افراد رمال و فالگیر نه تنها کمکی برای رفع مشکلات، بیماری ها و گرفتاری های آنها نمی توانند انجام دهند چه بسا زمینه ساز مشکلات و گرفتاری های دیگری برای خانواده ها خواهند شد  و هدف آنها فقط کسب درآمد از طریق فریب شهروندان است.

محمد امین اقتصاد

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x