اجتماعی استان اصفهان اقتصادی تصاویر مرکزی

دکتر احمد شریعتی عضو شورای اسلامی شهر اصفهان: بیمه بازنشستگان شهرداری مشابه افراد شاغل دیده شود/ مشکلات معیشتی مردم برطرف شود 

دکتر احمد شریعتی عضو شورای اسلامی شهر اصفهان: بیمه بازنشستگان شهرداری مشابه افراد شاغل دیده شود/ مشکلات معیشتی مردم برطرف شود 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

دکتر احمد شریعتی با گرامیداشت فرا رسیدن ماه بهار قرآن و همزمان بهار طبیعت ، اظهار کرد: شهرداری اصفهان مبلغ حق بیمه تکمیلی شاغلین را ۴۰۰ هزار تومان و برای بازنشستگان ۵۵۰ هزار تومان تعیین کرده است، ۵۰ درصد حق بیمه توسط شهرداری مساعدت می‌شود اما شخص بازنشسته باید علاوه بر ۱۵۰ هزار تومان برای خود و هر نفر تحت تکفل، از دریافت کمک شهرداری نیز محروم بماند. یعنی تمام این مبلغ باید توسط بازنشسته پرداخت شود.

وی افزود: این صندوق در سال ۱۳۸۷ با پرداختی بازنشستگان شکل گرفته است و اکنون انتظار ثمردهی داشته اما با این استدلال که بازنشسته هزینه بالایی دارد حق بیمه بیشتری را از آن‌ها دریافت می کنند که منطقی نیست. بسیاری از سازمان‌ها بیمه امداد دارند که باید کمک بلاعوض کنند و برای بازنشستگان شهرداری نیز این موضوع باید دیده شود.

عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: باید بیمه بازنشستگان مشابه افراد شاغل دیده شود و تبعیض کنار گذاشته شود، اگر این پول را با کمک شهرداری به بیمه‌های خصوصی بدهیم تعهد بیمه‌ای بیشتر می‌شود و به نفع بازنشستگان است.

وی در تذکر دیگری بیان کرد: در خصوص تبدیل وضعیت ایثارگران پیش از این تذکری دادم که جوابی نگرفته‌ام که لازم است پاسخ داده شود.

شریعتی در خصوص وضعیت تعدادی از نیروهای حوزه سلامت گفت: این نیروها باید تبدیل وضعیت و تکلیف آن‌ها مشخص شود در حالی که نورچشمی‌ها مورد توجه هستند و دیگران را تافته جدا بافته می‌دانند. استدعا می‌کنم که شهرداری حق این افراد را نیز برگردانده و آن‌ها را تبدیل وضعیت کند.

وی با تشکر از حضور گرم مردم در انتخابات و فعالیت نامزدها گفت: به افراد منتخب می‌گویم که مبادا دچار غرور شوید. ما جیره خوار مردم هستیم و نباید آن‌ها را فراموش کنیم و مشکلات معیشتی آن‌ها باید را برطرف کنیم.

مهدی جمشیدی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x