۲۲۰ باطری مسروقه خودرو در مخفیگاه مالخران

۲۲۰ باطری مسروقه خودرو در مخفیگاه مالخران

۲۲۰ باطری مسروقه خودرو در مخفیگاه مالخران

پایگاه خبری احوال نیوز، فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان، گفت: با تلاش مأموران انتظامی باند ۳ نفره مالخران که اقدام به خرید اموال و قطعات مسروقه خودرو از سارقان می کردند دستگیر و از متهمان ۲۲۰ عدد باطری مسروقه خودرو کشف شد.

سرهنگ حسین بساطی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری پلیس بیان داشت: در راستای اجرای طرح پایش و کنترل مراکز خرید و فروش اموال دست دوم  و شناسایی مالخران اموال مسروقه و همچنین شناسایی مراکز فاقد مجوز فعالیت در این زمینه در سطح شهرستان، مأموران انتظامی اعضای باند ۳ نفره مالخران را شناسایی و دستگیری متهمان را در دستور کار خود قرار دادند.

وی در ادامه گفت: مأموران پلیس پس از حصول اطمینان از فعالیت مجرمانه این افراد و طی هماهنگی با مرجع قضائی و در یک عملیات دقیق و کاملا هماهنگ موفق شدند هر ۳ متهم را دستگیر و در بازرسی از محل حضور آنان تعداد ۲۲۰ عدد باطری مسروقه خودرو را کشف کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با بیان اینکه خرید و فروش حتی کوچک ترین مال مسروقه نیز جرم بوده خاطر نشان کرد: افراد دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی لازم به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

محمد امین اقتصاد

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x