اجتماعی استان اصفهان تصاویر فرهنگ و هنر مرکزی

دادستان عمومی و انقلاب اصفهان: «برخورد قانونی با روزه خواران در ملأ عام و حرمت شکنان ماه مبارک رمضان»

دادستان عمومی و انقلاب اصفهان: «برخورد قانونی با روزه خواران در ملأ عام و حرمت شکنان ماه مبارک رمضان»

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

در این نشست سیدمحمد موسویان دادستان عمومی و انقلاب اصفهان گفت: هدف از برگزاری این نشست بررسی مسائل قضایی، انتظامی مربوط به کلانتری ها و بررسی موضوعات مرتبط با ماه مبارک رمضان و ایام سال نو است.

وی ادامه داد: خوشبختانه تعامل خوبی میان دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان و فرماندهی انتظامی شهرستان وجود دارد که حاصل تلاش پرسنل دادسرا و نیروی های انتظامی می باشد.

دادستان عمومی و انقلاب اصفهان در ادامه به بیان نکاتی از جمله ضرورت ثبت پرونده های ثبت نشده موجود در کلانتری ها، اهمیت نگارش صحیح گزارش مرجع انتظامی که عدم نگارش صحیح می تواند به تضییع حقوق افراد منجر شود، اطلاع رسانی به مرجع جهت طرح های که از سوی نیروی انتظامی برگزار می شود، ضرورت ارسال پرونده های قضایی توسط پرسنل کادر نیروی انتظامی به مراجع قضایی پرداخت.

حضور به موقع و سریع پلیس ۱۱۰ در محل وقوع جرم، آگاه کردن متهم از حقوق قانونی خود و رعایت شأن و کرامت وی، راهنمایی و اطلاع رسانی قانون به افراد در موضوع سرقت های خرد با ارزش کمتر از ۲۰ میلیون تومان و… از دیگر مواردی بود که موسویان بر آن تأکید کرد.

وی در پایان در خصوص جرم روزه خواری افزود: خوشبختانه عموم مردم حرمت ماه مبارک رمضان را حفظ می کنند، اما نیروی انتظامی با روزه خواران در ملأ عام و حرمت شکنان این ماه برخورد نماید.

گفتنی است در ابتدای این نشست رؤسای کلانتری های شهرستان اصفهان به بیان مسائل و نقطه نظرات خود پرداختند و تصمیماتی در جهت رفع مشکلات و انجام بهتر امور قضایی انتظامی اتخاذ گردید.

مهدی جمشیدی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x