اجتماعی استان اصفهان تصاویر فرهنگ و هنر مرکزی ورزشی

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان تشریح کرد:رونمایی از ۷بازی خلاق، هیجان انگیز و خانوادگی در شهر اصفهان

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان تشریح کرد:رونمایی از ۷بازی خلاق، هیجان انگیز و خانوادگی در شهر اصفهان

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان گفت: ۷ بازی جدید و خلاق این سازمان با عنوان‌های گل کوچک، تک‌بال، نشانه‌گیری بزرگ، میز فوتبال، فانل بال، بسکتبال خانواده و نشانه‌گیری کوچک طی هفته جاری رونمایی شد که هر کدام ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارد.

حمید قنادنیا در توضیح بازی‌های جدید و خلاق این سازمان توضیح داد: در هفته جاری از ۷ بازی جدید و خلاق این سازمان با عنوان‌های گل کوچک، تک‌بال، نشانه‌گیری بزرگ، میز فوتبال، فانل بال، بسکتبال خانواده و نشانه‌گیری کوچک در شهر اصفهان رونمایی شد.

او با اشاره به بازی گل کوچک افزود: توسعه این بازی و محدود کردن آن در محوطه بازی موجب می‌شود تا بازی سریع‌تر و ایمن‌تر انجام شود و بر هیجان این بازی افزوده شود، همچنین این بازی به‌صورت تیمی انجام می‌شود و ورود توپ به دروازه‌ها امتیاز محسوب خواهد شد.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان با اشاره به بازی تک‌بال (teqball) تاکید کرد: تک‌بال یک بازی هیجانی دارای مسابقات حرفه‌ای در سطح بین‌المللی بوده و از بازی‌های محبوب محسوب می‌شود، همچنین این بازی ترکیبی از فوتبال، پینگ‌پنگ و والیبال است و قوانین بازی پینگ‌پنگ در این بازی نیز لحاظ خواهد شد.

قنادنیا با اشاره به بازی میز فوتبال (subsoccer) گفت: میز فوتبال بازی خلاقانه و هیجان‌انگیزی است که می‌تواند برای تمام سنین جذاب باشد و حتی برای سالمندی که توان حرکت پایینی ندارد، مورد استفاده قرار گیرد، این بازی شبیه بازی فوتبال است و به‌صورت نشسته بازی می‌شود.

او با اشاره به بازی نشانه‌گیری بزرگ ادامه داد: بازی نشانه‌گیری به‌عنوان یکی از ورزش‌های توسعه‌دهنده هوش هیجانی، دقت و تمرکز مدرن توجه است، این بازی با توپ‌های مختلف از فواصل و زاویه‌های مختلف قابل بازی است.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان با اشاره به بازی نشانه‌گیری کوچک (ballshooter) خاطرنشان کرد: این بازی با هدف افزایش نشانه‌گیری برای شلیک توپ به سوی هدف و یا پاس دادن استفاده می‌شود، در این بازی بازیکن از فاصله و زوایایی مختلف می‌تواند اقدام به نشانه‌گیری و شلیک توپ با پا به دو هدف تیر دروازه کند.

قنادنیا با اشاره به بازی بسکتبال خانواده گفت: این بازی امکان بازی و تمرین هم‌زمان گروهی افراد را فراهم می‌کند، هدف اصلی این بازی این است که بازیکنان توپ را به حلقه بیندازند و امتیاز کسب کنند.

او با اشاره به بازی فانل بال (funnelball) افزود: فانل بال یک بازی هیجانی و رقابتی جذاب است که می‌توان از توپ‌های مختلف برای این بازی استفاده کرد، همچنین این بازی به‌صورت رقابتی بین افراد یا گروه‌ها برگزار می‌شود.

مهدی جمشیدی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x