اجتماعی استان اصفهان تصاویر دین و اندیشه فرهنگ و هنر مرکزی

حضور بیش از ۶ هزار فرهنگی به‌عنوان عوامل اجرایی انتخابات در استان اصفهان/ ۱۴۱۳ مدرسه میزبان مردم برای اخذ رأی بودند

حضور بیش از ۶ هزار فرهنگی به‌عنوان عوامل اجرایی انتخابات در استان اصفهان/ ۱۴۱۳ مدرسه میزبان مردم برای اخذ رأی بودند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

محمدرضا ابراهیمی، مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان در گفت و گو با روابط عمومی ضمن قدردانی از حضور همگانی و دشمن‌شکن مردمی در انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: خانواده بزرگ آموزش و پرورش همانند تمام دوره‌های انتخابات پس از انقلاب اسلامی یک از اثرگذارترین دستگاه‌ها و مهم‌ترین نهادهای برگزاری باشکوه این رویداد بوده است.

وی ادامه داد: آموزش و پرورش اصفهان با تمام توان در راستای آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی به مردم شریف و ولایت‌مدار استان خدمات‌رسانی کرده و در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با تعیین ۱۴۱۳ مدرسه به‌عنوان شعبه اخذ رأی گام بزرگ دیگری جهت تسهیل حضور مردم برای تعیین سرنوشت خود برداشت.

ابراهیمی بیان داشت: مشارکت بیش از ۶۰۰۰ فرهنگی به‌عنوان عوامل اجرایی، نظارت، بازرسی و… در این فرایند نیز برگ زرین دیگری در کارنامه درخشان آموزش و پرورش است که نشان از اهتمام فرهنگیان استان اصفهان به ایفای نقش در رویدادهای مهم ملی و مذهبی است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان تصریح کرد: در مدارس مشخص شده به‌عنوان ستاد اخذ رأی قرارگیری تمام پتانسیل و تجهیزات موردنیاز برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر انتخابات مورد تأکید قرار گرفته بود.

وی خاطرنشان کرد: فرهنگیان استان اصفهان نیز باتوجه‌به اینکه مرجع فکری بخش مهمی از جامعه هستند، پیش از انتخابات نیز همانند زمان برگزاری نقش مهم خود را برای حضور در این رویداد مهم ایفا کردند تا نقش خود را برای حضور همگانی ایفا کرده باشند.

مهدی جمشیدی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x