اجتماعی استان اصفهان تصاویر دین و اندیشه فرهنگ و هنر مرکزی

دعوت مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان از مردم برای شرکت در انتخابات

دعوت مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان از مردم برای شرکت در انتخابات

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان با بیان اینکه مردم رکن اساسی این نظام هستند و با مشارکت خود استمرار خط انقلاب را رقم می زنند، مردم شهید پرور استان را برای شرکت در انتخابات دعوت کرد. کریم زارع مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، در پیامی با دعوت از عموم مردم برای شرکت در انتخابات، اظهار داشت: رکن اساسی این نظام مردم هستند که با مشارکت خود استمرار خط انقلاب را رقم می زنند.
متن پیام به شرح زیر است:
مردم همواره در عرصه های انقلاب اسلامی حضور داشته اند و انتخابات مهمترین جلوه مردم سالاری دینی به شمار می رود.
حضور در انتخابات یکی از مستحکم ترین وسیله هایی است که این ملت می تواند آن را مثل یک ذره پولادین در مقابل خود و در مقابل حمله دشمنان و سوءنیت و بددلی مستکبران و دخالت کنندگان نگه دارد.
جامعه آگاه می داند امروز فتنه افکنی دشمنان بر موضوع انتخابات متمرکز شده؛ پس شرکت در انتخابات علاوه بر اینکه یک فریضه و وظیفه دینی، ملی و اجتماعی است، زمینه را برای نمایش اقتدار ملی و کارآمدسازی سازمان ها و نهادها جهت تحقق اهداف کشور مهیا می کند و خوب می داند که تنها راه اصلاح امور، حضور در پای صندوق های اخذ رای است.
اینجانب از مردم عزیز استان و خانواده نهاد انقلابی کمیته امداد امام خمینی(ره) دعوت می کنم با حضور آگاهانه خود در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری، تضمینی برای تامین امنیت و تحقق ایران قوی باشیم.

کریم زارع – مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان

مهدی جمشیدی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x