اجتماعی استان تصاویر جنوب دین و اندیشه فارس فرهنگ و هنر

یوسف کارگر فرماندار استهبان در همایش رأی اولی‌ها: هر دانش آموز به عنوان یک سفیر در مشارکت حداکثری خانواده‌ها نقش ایفا کند

یوسف کارگر فرماندار استهبان در همایش رأی اولی‌ها: هر دانش آموز به عنوان یک سفیر در مشارکت حداکثری خانواده‌ها نقش ایفا کند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

یوسف کارگر فرماندار استهبان در نشست صمیمی با رای اولی‌های شهرستان گفت: هر دانش‌آموز به‌عنوان یک سفیر و یک فرد اثرگذار در مشارکت حداکثری خانواده‌ها در انتخابات و انتخاب فرد اصلح می‌تواند نقش بسزایی داشته باشد.
به گزارش کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان استهبان؛ فرماندار استهبان در همایش رأی اولی‌ها، بیان داشت :انتخاباتی پیش‌رو داریم که می‌طلبد هر کدام از ما به عنوان سفیری عمل کنیم که در بحث مشارکت آن چه از دست مان برآید به منصه حضور برسانیم و مشارکت بالا موجب پویایی ایران عزیزمان خواهد شد .
وی افزود : آینده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به دست شما عزیزان ساخته می‌شود و اینک شما دانش آموزان مدیران آینده هستید که از هم اکنون نیاز است مدیریت را تمرین کنید و وظیفه ماست که این موضوعات را تبیین کنیم .
یوسف کارگر با بیان اینکه اهمیت به نقش وظیفه و استفاده از حق خودتان تمرینی است برای مدیریت آینده ، اظهار داشت : یکی از برکات انقلاب این است که فرقی ندارد بچه شهر یا روستا باشی ،زمینه رشد و توسعه برای همه فراهم است همین طور که بنده از یک روستا تحصیل کردیم و به مقام فرماندار رسیدم .
مقام عالی دولت با توجه به اینکه الان نظام ما بر آحاد جامعه اعتماد دارد ، ازعان داشت: رأی اولی ها علاوه بر مشارکت حداکثری باید حلقه اتصال مدرسه، خانواده و جامعه برای حضور در انتخابات باشند.
وی افزود: آینده کشور به دست شما دانش آموزان رقم خواهد خورد و هرکدام از شما در آینده می‌تواند نقش مهمی در توسعه و پیشرفت کشور برعهده داشته باشد.
گفتنی است :دانش آموزان رای اولی با حضور در این آیین باشکوه ، آمادگی خود را برای خلق یک حماسه ملی اعلام کردند و در بین خود کاندید انتخاب کردند و به صورت نمادین رای دادند.

مهدی جمشیدی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x