لوازم خانگی قاچاق
اجتماعی اصفهان

کشف لوازم خانگی قاچاق در شهرستان ” لنجان”

به گزارش پایگاه خبری احوال نیوز:

گروه استان ها_اصفهان_فرمانده انتظامی شهرستان لنجان از کشف محموله لوازم خانگی قاچاق در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبرداد.

سرهنگ ” اسماعیل پریشانی ” در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری پلیس بیان داشت: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز،مأموران کلانتری ۱۴ این فرماندهی، حین کنترل خودرو های عبوری در یکی از محورهای مواصلاتی به یک دستگاه خودرو وانت مشکوک و جهت بررسی آن را متوقف کردند.

وی افزود: مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به بازرسی از این خودرو پرداخته و موفق به کشف ۵ دستگاه ماشین لباسشویی خارجی قاجاق که فاقد هرگونه مدارک قانونی و معتبر گمرکی بود شدند. 

فرمانده انتظامی شهرستان لنجان با اشاره به دستگیری یک متهم در این رابطه تصریح کرد: کارشناسان مربوطه ارزش محموله قاچاق مکشوفه را ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کردند. 

این مقام انتظامی در پایان خاطر نشان کردند، مبارزه با ورود کالاهای قاچاق به کشور یکی از اولویتهای مهم پلیس در راستای کمک به توسعه اقتصاد و تولیدات داخلی بوده و از شهروندان نیز می خواهیم هر گونه اخبار و اطلاعات در این زمینه را از طریق تماس با تلفن ۱۱۰ به اطلاع پلیس برسانند.

محمد امین اقتصاد

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x