برخورد قاطع پلیس اصفهان با اراذل و اوباش
اجتماعی اصفهان

ناکامی سارق منزل در” شاهین شهر”

به گزارش پایگاه خبری احوال نیوز:

گروه استان ها_اصفهان_جانشین فرمانده انتظامی شهرستان”شاهین شهر و میمه” گفت: با هوشیاری یک شهروند و اقدام به موقع پلیس ، سارق  سابقه دارمنزل حین ارتکاب سرقت دستگیر شد.

سرهنگ”حجت فرهادی” در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری پلیس بیان داشت: نیمه شب گذشته در پی تماس یک شهروند با پلیس مبنی بر ورود مشکوک فردی ناشناس به منزل ویلایی خالی از سکنه در یکی از محلات شاهین شهر بلافاصله ماموران گشت انتظامی این فرماندهی جهت بررسی موضوع وارد عمل شدند.

وی افزود: ماموران با حضور در محل در عملیاتی هوشمندانه و ضربتی موفق شدند یک سارق را که در حال سرقت وسایل منزل بود دستگیر کنند.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه با اشاره به اینکه متهم در تحقیقات اولیه انجام شده علاوه بر بزه ارتکابی به۳ فقره سرقت منزل در سطح شهرستان شاهین شهر اعتراف کرده اظهار داشت: متهم پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

این مقام انتظامی در پایان با بیان اینکه برخورد جدی پلیس با سارقان و کسانی که با اعمال مجرمانه خود سعی در خدشه وارد کردن به امنیت جامعه و شهروندان  را دارند از مردم خواست : جهت جلوگیری از سرقت منزل ، از نگهداری وجوه نقد زیاد، اشیاء قیمتی و اسناد و مدارک در منزل خودداری کرده و حتی المقدور در صورت نگهداری این اشیاء‌در منزل از گاو صندوقهایی که از استحکام لازم برخوردار است و داخل دیوار تعبیه و قابل جابجایی نمی باشند استفاده کنند و چنانچه حین خروج از منزل شاهد تردد و پرسه زنی افراد ناشناس و مشکوک در محل سکونت خود بودند بلافاصله مراتب را از طریق شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

محمد امین اقتصاد

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x