اجتماعی استان اصفهان تصاویر مرکزی

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان خبر داد: راه اندازی نیروگاه انرژی خورشیدی باغ رضوان با ظرفیت ۵۱۰ کیلووات

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان خبر داد: راه اندازی نیروگاه انرژی خورشیدی باغ رضوان با ظرفیت ۵۱۰ کیلووات

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان با بیان اینکه فرآیند ساخت و نصب پنل تا پایان امسال به سرانجام می‌رسد، گفت: از پایان فروردین سال آینده با همکاری اداره برق، انرژی تولید شده را وارد مدار می‌کنیم.

علی حاجیان با اعلام این خبر گفت: برای تأمین برق از طریق انرژی خورشیدی توانستیم نسبت به احداث یک پنل خورشیدی با ظرفیت ۵۱۰ کیلووات در آرامستان باغ رضوان اقدام کنیم.

او با بیان اینکه با احداث این پنل خورشیدی و ۲ ظرفیت ۲۰ کیلوواتی دیگر، ظرفیت انرژی خورشیدی آرامستان باغ رضوان به ۵۵۰ کیلووات می‌رسد، افزود: علاوه بر این، خدمت دیگری نیز به شهروندان ارائه خواهیم داد مبنی بر اینکه در ۳ مکان پرجمعیت باغ رضوان شامل سالن تطهیر و ۲ بخش در فاز ۳، پارکینگ مسقفی احداث می‌شود تا از سقف آن جهت نصب پنل خورشیدی استفاده کنیم.

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان از ایجاد نیروگاه خورشیدی با ظرفیت ۵۱۰ کیلووات در باغ رضوان به منظور تامین انرژی برق خبر داد.

او با ابراز امیدواری از اینکه کل برق مصرفی آرامستان باغ رضوان تا چند سال آینده در همین مکان تولید شود، گفت: با توجه به اینکه در حال حاضر جمعیت زیادی در فاز ۳ باغ رضوان در رفت و آمد هستند، نسبت به احداث ۲پارکینگ در این فاز اقدام می‌کنیم تا پنل خورشیدی برای تولید برق در این محل نصب شود.

او با اشاره به اعتبار لازم برای اجرای این طرح گفت: هزینه پنل‌ها ۲۱ میلیارد تومان است که به همراه هزینه احداث پارکینگ مجموعاً ۳۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: میزان مصرف برق آرامستان باغ رضوان تقریباً ۱٫۲ مگاوات است که با احتساب ۵۵۰ کیلووات تقریباً ۴۵ درصد از انرژی برق تأمین خواهد شد.

به گفته او، با اجرای این پروژه‌ها باغ رضوان، از این حیث رتبه قابل توجهی در بین آرامستان‌های کشور و در میان بسیاری از دستگاه‌های اجرایی اصفهان خواهد داشت.

مهدی جمشیدی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x