اجتماعی استان مرکزی

اعتراف سارق به ۱۶ فقره سرقت

اعتراف سارق به ۱۶ فقره سرقت

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر ومیمه گفت: با تلاش مأموران انتظامی سارق خودرو و قطعات خودرو با اعتراف به ۱۶ فقره سرقت دستگیر شد.

سرهنگ حجت فرهادی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری پلیس بیان داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت باطری خودرو در اطراف فروشگاه ها و مراکز خرید شاهین شهر، بررسی موضوع برای شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار مأموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی در ادامه گفت: سرانجام با تلاش مأموران انتظامی در کلانتری ۱۱ شاهین شهر سارق که یکی از افراد سابقه دار و غیر بومی ساکن در شهرستان همجوار بود هنگام ارتکاب جرم در مقابل یکی از فروشگاه های این شهر دستگیر شد.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهرو میمه افزود: در تحقیقات تکمیلی پلیس مشخص شد وی علاوه بر سرقت قطعات خودرو در امر سرقت خودرو های پراید نیز فعال بوده است و پس از سرقت خودرو، باطری و قطعات با ارزش آن را باز و خودرو را در حاشیه شهر رها و اموال مسروقه را به ۲ مالخر در شهرستان های اطراف به فروش می رسانده است.

سرهنگ فرهادی با اشاره به اعتراف سارق به ۱۶ فقره سرقت شامل ۶ فقره سرقت خودرو و ۱۰ فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو خاطر نشان کرد: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی ۲ مالخر اموال مسروقه این پرونده نیز دستگیر و از آنها مقادیر زیادی اموال سرقتی کشف شد. این مقام انتظامی با بیان اینکه متهمان برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شده اند از شهروندان خواست ضمن رعایت اصول امنیتی وسایل نقیله خود و نصب تجهیزات بازدارنده ای چون دزگیر، قفل فرمان و قفل پدال بر روی آنها از پارک کردن خودروی خود داخل فرعی ها و مکان های تاریک و خلوت خودداری کنند و در صورت مشاهده موارد مشکوک از طریق تماس با شماره ۱۱۰ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

محمد امین اقتصاد

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x