اجتماعی استان اصفهان تصاویر فرهنگ و هنر مرکزی

معاون فرهنگی شهرداری اصفهان خبر داد:برگزاری جشن بزرگ «عاشقانه هایی برای وطن» به مناسبت دهه فجر در اصفهان

معاون فرهنگی شهرداری اصفهان خبر داد:برگزاری جشن بزرگ «عاشقانه هایی برای وطن» به مناسبت دهه فجر در اصفهان

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

معاون فرهنگی شهرداری اصفهان از برگزاری جشن بزرگ «عاشقانه هایی برای وطن» به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی در اصفهان خبر داد و گفت: این برنامه از ۱۸ تا ۲۷ بهمن ماه در ورزشگاه پیروزی میزبان شهروندان است.

کمال حیدری با اعلام این خبر گفت: سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان به مناسبت فرا رسیدن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ویژه برنامه های متعددی را طراحی کرده است که در نقاط مختلف شهر اصفهان برگزار می شود.

او افزود: یکی از مهم ترین این برنامه ها، جشن بزرگ «عاشقانه هایی برای وطن» است که از ۱۸ تا ۲۷ بهمن ماه هر شب از ساعت ۱۹ در ورزشگاه پیروزی واقع در خیابان جی، میزبان جمعیتی بالغ بر ۵ هزار نفر از شهروندان خواهد بود.

معاون فرهنگی شهرداری اصفهان از اجرای بخش های متنوعی همچون موسیقی و استندآپ کمدی با حضور هنرمندان شناخته شده و مطرح کشوری در این برنامه خبر داد و گفت: سالار عقیلی، علیرضا افتخاری، فریدون آسرایی و حمید عسگری از خوانندگان سرشناس کشور در این برنامه به اجرای موسیقی می پردازند.

او افزود: مهران رجبی، یوسف تیموری، نجم الدین شریعتی، قدرت الله ایزدی، امید علیمردانی، حمید ماهی صفت، حسن ریوندی، عباس رضازاده و امید جهان نیز از دیگر هنرمندانی هستند که در جشن بزرگ عاشقانه هایی برای وطن حضور خواهند داشت.

حیدری خاطرنشان کرد: علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این برنامه می توانند با سامانه تلفنی ۱۳۷ شهرداری اصفهان تماس گرفته و یا به کانال ایتای Isffarhang مراجعه کنند.

مهدی جمشیدی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x