اجتماعی استان اصفهان تصاویر دین و اندیشه فرهنگ و هنر مرکزی

دعوت مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان برای حضور پر شور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن

دعوت مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان برای حضور پر شور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان در پیامی از عموم مردم دعوت کرد تا پرشورتر از گذشته در راهپیمایی ۲۲بهمن شرکت کنند. کریم زارع مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، در پیامی ضمن دعوت از عموم مردم برای حضور پرشورتر از گذشته در راهپیمایی ۲۲ بهمن، اظهار داشت: یوم الله ۲۲ بهمن، پیام‏آور نام و یاد امام راحل و شهدای گرانقدری است که در راه پیروزی این انقلاب و دفاع از تمامیت سرزمینی جانفشانی کردند و برهمگان واجب است که مدافعان راستین این راه باشند.
متن پیام به شرح زیر است:
ایام الله دهه مبارک فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را در ۴۵ سالگی انقلاب که دوران بلوغ و عقلانیت و کمال خویش را طی می کند به مردم شریف استان اصفهان تبریک می گویم.انقلابی که همه متفکران و نخبگان جریان های سیاسی و اقشار مختلف مردم و همه آنان که از استبداد، وابستگی و تبعیض به تنگ آمده بودند در شکل گیری آن پشت سر امام عظیم الشان قرار گرفتند و آینده بهتر ایران برپایه آزادی، استقلال و جمهوری اسلامی را ترسیم کردند.این حرکت بالنده با همدلی و وفاق ملت که رهنمود همیشگی پیشوای مقتدای ملت حضرت امام (ره) بود، به انجام رسید و پس از دوران رحلت پیشوای فقیدمان با تدبیر و خردمندی رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (دامه برکاته) ادامه یافت.
برهمه ما واجب است در این مقطع حساس که مورد هجمات اقتصادی و جنگ روانی دشمنان قسم خورده نظام قرار داریم بیش از پیش با اتحاد و همدلی در نقش برآب کردن نقشه دشمنان، یار و یاور نظام و رهبری باشیم.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی، از هم استانی های عزیر دعوت می کنم با حضور آگاهانه خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه، بار دیگر معادلات دشمنان را تغییر و آنها را مجبور به کٌرنش در برابر خود کنند.

کریم زراع. مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان

مهدی جمشیدی، نویسنده پایگاه خبری احوال نیوز

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x